برگزاری امتحان سراسری پایان دوره سال 96 انجمن خوشنویسان ایران در کیش

 مدیر انجمن خوشنویسان کیش از برگزاری امتحانات سراسری پایان دوره سال 96 انجمن خوشنویسان ایران (شعبه جزیره کیش ) در روزهای 21 و 22 اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

علی شربیانی روز دوشنبه در مورد جزئیات برگزاری این آزمون گفت : این دوره چهارمین آزمون انجمن خوشنویسان ایران در کیش است که در سه سطح مبتدی ، تکمیلی و پیشرفته برگزار می شود.
وی با بیان اینکه با برگزاری این آزمون در کیش دیگری نیازی به رفتن هنرجویان به دفتر مرکزی تهران نیست ؛افزود : شرکت کنندگان سطح مبتدی رشته خط تحریری می توانند ساعت 8 ، سطح تکمیلی 9:15 و دوره پیشرفته ساعت 10:30 روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه برای شرکت در آزمون به فرهنگسرای سنایی مراجعه کنند.
این مدرس خوشنویسی گفت : آزمون دوره مقدماتی نیز ساعت 14 ، کتابت عالی و ممتاز 15:30 و دوره متوسط رشته خط درشت ساعت 18 روز پنجشنبه در فرهنگسرای سنایی برگزار خواهد شد.
شربیانی اظهار کرد : شرکت کنندگان در دوره نستعلیق عالی و ممتاز ساعات 8:30 و 11 روز جمعه و هنرجویان دوره های شکسته ، نسخ ، ثلث ، عالی و ممتاز ساعت 15 و دوره خوش 17:30 عصر همان روز می توانند در آزمون پایانی شرکت کنند.
وی در مورد مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اعلام کرد : هنرجویان متقاضی شرکت در آزمون
می توانند با دردست داشتن 2 قطعه عکس سه در چهار و کپی پشت و رو کارت ملی همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 به دفتر مرکزی انجمن خوشنویسان کیش واقع در شهرک صدف مجتمع فرهنگی بساک و یا فرهنگسرای سنایی مراجعه کنند.
مدیر انجمن خوشنویسان کیش در مورد اینکه تا کنون چند دوره این آزمون در کیش برگزار شده و تا کنون چند هنر جو موفق به گذراندن دوره و اخذ مدرک شده اند ؟گفت : در هر مقطعی و در آزمون های خط تحریری و قلم درشت بطور میانگین حدود 45 تا 55 نفر موفق به دریافت گواهینامه از انجمن خوشنویسان ایران شده اند .
وی هزینه شرکت در این آزمون را حدود 50 هزار تومان اعلام کرد.
شربیانی تاکید کرد : بر اساس ماده 9 دستور العمل امتحانات هنرجویانی که تاخیر حضور داشته باشند مورد پذیرش قرار نخواهند گرفت.
امتحانات سراسری پایان دوره سال 96 انجمن خوشنویسان ایران توسط موسسه فرهنگی هنری جام جم، نماینده انجمن خوشنویسان ایران در کیش روزهای 21 و 22 ادریبهشت ماه در فرهنگسرای سنایی کیش برگزار می شود.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.