اقدامات گسترده فرهنگی و آموزشی در سال 95

 مدیریت فرهنگی و آموزشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در طول سال 95 اقدامات گسترده ی را در جزیره کیش انجام شده است.

با هدف ایجاد اوقاتی شاد و با نشاط و استفاده بهینه از اوقات فراغت ساکنان و گردشگران کیش مدیریت فرهنگی و اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش اقدامات گسترده را در طول سال 95 انجام داده است.
بنابر این گزارش در واحد هنری این مدیریت به منظور فراهم ساختن لحظاتی پرنشاط  برای کودکان و نوجوانان 43 دوره مسابقات ماشین کنترلی در پارک های خانواده و ماهیگیر برگزار کرده است.
برگزاری 108 دوره الحان مذهبی، 22 نوبت مسابقه کار و هنر، 9 نوبت مسابقه هر روز با قرآن و عترت، اکران 28 فیلم سینمایی همزمان با سراسر کشور در خانه  فرهنگ و هنر لبخند کیش و ویژه برنامه های نوروزی از دیگر اقدامات واحد هنری این مدیریت است.
همچنین در اداره نظارت بر مراکز آموزشی این مدیریت برای آشنایی ساکنان تازه وارد به جزیره 18 دوره آموزش فرهنگ کیشوندی و برای خدمات رسانی بهتر و شایسته تر رانندگان تاکسی، 10 دوره آموزش فرهنگ حمل و نقل عمومی کیش را برگزار کرده است.
صدور و تمدید مجوز های آموزشی، بازدید از مراکز آموزشی،  مدارس و دانشگاه ها از دیگر اقدامات این اداره عنوان شده است.
همچنین از سوی اداره امور فرهنگسراهای این مدیریت در طول سال گذشته 106 دوره برنامه پیاده راه هنر، 27 دوره برنامه نقاشی، 78 دوره هر جمعه با مجسمه های ماسه ای و 21 دوره ایستگاه هنر برگزار شده است.
برگزاری کارگاه های آموزشی پاتوق ادبی، نمایشگاه های انفرادی و گروهی، جلسات نقد و بررسی رمان و شعر، در رشته های مختلف علمی و هنری، برپایی اردو و برگزاری مراسم در مناسبت های ملی و مذهبی از دیگر اقدامات این مدیریت عنوان شده است.
لازم به ذکر است، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با هدف بالا بردن سطح آگاهی کیشوندان، استفاده مناسب و بهینه از اوقات فراغت، ترویج و تشویق فراگیری هنرهای ایرانی و ایجاد اوقاتی شاد و مفرح متناسب با علاقمندی و نیاز ساکنان جزیره اقدام به برگزاری دوره های مختلف می کند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.