دوره آموزشی مهارتهای تدریس در آموزش عالی در کیش برگزار شد

 دوره آموزشی 'مهارت ها و فنون تدریس در آموزش عالی' ویژه افراد واجد شرایط شرکت در این دوره و کارگاه به همت مرکز تربیت مدرس و دانشگاه جامع علمی -کاربردی کیش در پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد .

 در این دوره که روز چهارشنبه برگزار شد 51 نفر از واجدان شرایط شرکت در دوره در سه گروه آموزشی صنعت ، فرهنگ و هنر و خدمات اجتماعی حضور داشتند و با مهارت ها و روش های تدریس آشنا شدند .
آشنایی با نظام علمی کاربردی ، چیستی و چرایی دانشگاه ، رویکردهای جدید آموزشی ، نکات قابل توجه مدرسان در قوانین و مقررات آموزشی و روشهای تدریس از محورهای این دوره دو روزه است.
در نخستین روز برگزاری دوره مطالبی در خصوص روش ها و فنون تدریس،هماهنگی بین حیطه های یادگیری ، ویژگی های دانشجویان شاغل ، روش های غیر کلامی ، مهارت و روش های های طرح سئوال و پرسش گری ، استراتژی تدریس ، آموزش های انفرادی و برنامه ای توسط 'مهدی محمدی' عضو هیات علمی دانشگاه شیراز بیان شد .
پنجشنبه و در دومین روز ،مباحثی در خصوص آشنایی با نظام علمی کاربردی و قوانین و مقرارت توسط 'موسی جاودان 'رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان هرمزگان به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.
موسی جاودان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان هرمزگان هدف از برگزاری این دوره را ارتقاء و بهبود رفتار آموزش و پرورش عنوان و ابراز امیدواری کرد که این دوره ها به طور مستمر ادامه پیدا کند.
وی وظیفه اصلی استادان را تربیت انسان های صالح برشمرد و به ایرنا گفت : ارائه الگوهای رفتاری در کلاس ها بسیار تاثیر گذار است .
غلامرضا حکمتی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز این دوره را در راستای ارتقاء سطح دانش و مهارت های تدریس برای شرکت کنندگان عنوان کرد .

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.