دسته: فرهنگی و هنری

 خبرنگاران چشمان بینای مردم و مسئولان هستند

 در دیداری صمیمانه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از تلاشها و زحمات اصحاب رسانه کیش تقدیرکرد.

 آیین گرامیداشت روز خبرنگار،  سه شنبه 17 مرداد با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و اصحاب رسانه برگزار شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست ضمن تبریک این روز  از زحمات خبرنگاران در طول 4 سال گذشته قدر دانی کرد و گفت: خبرنگاران در تمام مراحل پشتوانه خوبی برای سازمان منطقه آزاد کیش هستند.
وی صداقت را مهمترین خصوصیت یک خبرنگار دانست و افزود: خبرنگاران با بیان حقایق تاثیر زیادی در راه اصلاحات و رفع نواقص جامعه دارند و نداشتن صداقت در این حرفه تفرقه بین مسئولان و مردم را در پی دارد.
مونسان در ادامه گفت: خبرنگاران در جزیره کیش و همه جوامع چشمان بینای مردم و مسئولان هستند و انتقادات سازنده خبرنگاران نقش زیادی در رفع مشکلات جامعه دارد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در پاسخ به سوالات خبرنگاران خلاصه ای از اقدامات انجام شده در دوره چهار ساله مدیریت خود در بخش های گردشگری، عمرانی، زیر بنایی، اقتصادی، شهری و درمانی ارائه کرد و از برخی پروژه های انجام شده مانند نیروگاه شماره 2، اجرای زیر ساخت های عمرانی در جزیره هندورابی، احداث اسکله 35 هزار تنی، توسعه بیمارستان کیش، تلاش های انجام شده برای بهبود شرایط آموزش و پرورش و پروژه مسکن سبز یاد کرد.
در این نشست خبرنگاران با تقدیر از تلاشهای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از دکتر مونسان به عنوان مدیری یاد کردند که آثار خدماتش تا سالهای آتی مردم جزیره کیش را منتفع خواهد کرد.
در پایان مراسم نیز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اهدای لوح از تلاشهای خبرنگاران تقدیر کرد.

برچسب ها :