خبرنگار ایرنا برگزیده مسابقه عکس عفاف و حجاب جزیره کیش شد

 خبرنگار ایرنا برگزیده مسابقه عکس عفاف و حجاب جزیره کیش شد

 مریم زبان دان خبرنگار ایرنا برگزیده مسابقه عکس عفاف و حجاب کیش شد.

 مسابقه عکس و کلیپ عفاف و حجاب روز پنجشنبه با معرفی 5 اثر درحوزه عکس و یک اثر در حوزه کلیپ به کار خود پایان داد.
دبیر مسابقه عکس عفاف و حجاب در کیش روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان این مسابقه با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیرگفت: پس از اعلام فراخوان عمومی 128 اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال شد که از این تعداد 45 اثر در داوری های نخست به مرحله مسابقه راه یافتند و در نهایت 5 عکس به عنوان اثار برتر انتخاب شدند .
سرهنگ یونس شعبانیان افزود: از 5 اثر رسیده در حوزه کلیپ نیز یک اثر به عنوان برتر معرفی شد .
وی هدف از برگزای این مسابقه را سوق دادن نگاه مردم به زیبایی های عفاف و حجاب عنوان کرد و گفت: این قبیل برنامه ها ، فرهنگ سازی وگسترش عفاف و حجاب و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب است.
وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت : ایشان می فرمایند' در موضوع حجاب باید کارهای فرهنگی و تبلیغاتی انجام شود '.
دبیر مسابقه عکس و کلیپ حجاب و عفاف اظهار کرد: داوری این مسابقه توسط مسلم فتوحی (کارشناس عکس)، حجت الاسلام سید علی سیدین ( کارشناس مذهبی) و یونس شعبانیان(کارشناس فرهنگی) انجام شد .
وی با تاکید بر اینکه نباید کنار بنشینیم تا دشمنان فرهنگ مبتذل غرب را به فرهنگ ما تزریق کنند افزود: این نخستین مسابقه ای بود که در این حوزه برگزار شد که امیدواریم در سالهای آینده با قوت بیشتر انجام شود.
در پایان این مراسم از محمود خاکباز ، مریم زباندان، ساره بردبار،رحمت نجفی، نسرین فائق به عنوان برترین های این مسابقه در بخش عکس و نجمه مشهدی برگزیده بخش کلیپ با اهدا جایزه و لوح قدر دانی شد .
آئین تجلیل از برترین های مسابقه عکس و کلیپ با حضور سرهنگ رحیم جهانبخش فرمانده نیروی انتظامی کیش،حجت الاسلام سیدین نماینده دفتر امام جمعه کیش ،نماینده معاونت فرهنگی ، حجت الاسلام طباطبایی و مسلم فتوحی داور مسابقه در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی کیش برگزار شد.
این مسابقه به همت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و با همکاری معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد و دفتر امام جمعه کیش برگزار شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.