هنر ظرفیت مناسبی برای معرفی ارزشهاست

 هنر ظرفیت مناسبی برای معرفی ارزشهاست

 کارشناس مذهبی مسابقه عکس عفاف و حجاب با بیان اینکه امروزه در جوامع غربی از هنر به عنوان ضد ارزش استفاده میشود افزود:از این ظرفیت می توان برای معرفی ارزشها و جایگاه اصلی ان استفاده کرد .

 حجت الاسلام سید علی سیدین روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه عکس عفاف و حجاب با تاکید بر اینکه عفاف یک مقوله گسترده است گفت:حجاب بخشی از عفاف و بسیار نیز تاثیر گذار است .
وی عفاف را پی بردن به ارزشهای والای انسانی عنوان کرد و افزود: نبودن عفاف باعث بی توجهی به ارزشهای انسانی می شود .
حجت الاسلام سیدین اظهار کرد : امروزه دشمن از حجاب به عنوان ابزار برای خشکاندن ریشه عفاف استفاده می کند تا اساس زندگی و خانواده را بخشکاند و بی ارزشی را جایگزین آن کند.
این کارشناس مذهبی گفت : زمانی که انسانها ارزش والای خود را فراموش کنند برای هیچ کس دیگری ارزش قائل نخواهند شد .
حجت الاسلام سیدین افزود: بانویی که می تواند به عنوان مادر تربیت کننده باشد اگر خود را فراموش کند ،بها و ارزش خانواده و فرزند را نیز فراموش خواهد کرد .
این کارشناس مذهبی تصریح کرد : زمانی که ارزشها از میان برداشته شود در انسان تضادی بوجود خواهد امد و
جامعه به سوی تباهی سوق داده می شود .
وی گفت: هنر ابزاری است که بصورت خاص می توان از طریق آن ارزشهای واقعی را به نمایش گذاشت .
حجت الاسلام سیدین تصریح کرد: بر خلاف برخی که تصور می کنند مهمتر از جایگاه حجاب هم وجود دارد دشمن امروز بر روی همین ارزشها دست گذاشته و بر علیه ما استفاده می کند ،به همین علت جایگاه عفاف جایگاه ویژه ای است .
در پایان این مراسم از پنج تن از برگزیدگان در بخش عکس و یک اثر در بخش کلیپ تقدیر شد.
آئین تجلیل از برترین های مسابقه عکس و کلیپ با حضور سرهنگ رحیم جهانبخش فرمانده نیروی انتظامی کیش،حجت الاسلام طباطبائی ، نماینده دفتر امام جمعه کیش ،نماینده معاونت فرهنگی در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی کیش برگزار شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.