جزیره کیش مروارید خلیج همیشگی فارس چهارشنبه شب و در جشن سالروز میلاد گل خوشبوی نرگس مهدی موعود(عج)، معطر شد.

آیین جشن نیمه شعبان با حضور صدها منتظر و شیفته قائم آل محمد با شکوهی مملو از عطر صلوات در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار گردید.
در این مراسم دینی و معنوی برنامه های شعرخوانی ، مولودی خوانی ، سخنرانی در وصف یوسف زهرا (عج) و نیز کنسرت موسیقی محمد اصفهانی به این مناسبت برگزار شد.
مشاور امور مذهبی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم به تشریح برخی احادیث و روایات قرآنی درباره انتظار فرج و ظهور منجی عالم بشریت پرداخت و گفت: خداوند در سوره النور زمینیان را به موعودی بشارت می دهد.
حجت الاسلام محمود رستگاری افزود: خداوند در این سوره بشارت می دهد که در روز موعود توحید و یگانه پرستی همه جا را فرا می گیرد و شرک زدوده می شود .
وی اظهار کرد: همچنین کسانی که در زمینه مهدویت و امام زمان (عج) ذهنیتی دارند می توانند برای آگاهی سوره یوسف را مطالعه کنند.
وی در ادامه به دغدغه مندی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در حوزه های کاری بویژه امور فرهنگی اشاره کرد و افزود: ابراهیم انصاری لاری برنامه های ارزشمندی را برای تحول در مسایل فرهنگی و دینی در جزیره کیش مطرح کرده اند.
وی گفت: برگزاری آیین های گذشته در حوزه های دینی ، فرهنگی و بزرگداشت مفاخر کشور همچون مراسم جشن بعثت نبی مکرم اسلام(ص) از جمله رویکردهای فرهنگی در جزیره کیش است.
وی در ادامه توجه به قشر جوان و تدوین برنامه های با هدف ایجاد امید و انگیزه برای نسل آینده ساز کشور را در شرایط کنونی امری مهم برای مسوولان عنوان کرد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.