بازدید دکتر انصاری لاری و حجت الاسلام حسن زاده از مدرسه هوشمند شریف

روز سه شنبه 23 خردادماه همزمان با مراسم افطار سالیانه پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف، دکتر انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه معاونان خود از دبیرستان تازه تاسیس هوشمند شریف بازدید کرد.

دبیرستان هوشمند شریف به عنوان مدرسه ای برخوردار از ابزارهای فناورانه و تکنولوژی های نوین آموزشی در مسیر یادگیری از طریق سیستم هوشمند آموزشی  می باشد که علاوه بر برگزاری کلاسها به صورت حضوری از قابلیت های مختلف رایانه و اینترنت برای ارتقای کیفی سطح دانش و معلومات دانش آموزان استفاده می نماید.

در این بازدید ابتدا مسولان دبیرستان ضمن معرفی کامل از مدل و الگوی نوین آموزشی و محتوای و برنامه های درسی و سامانه های آموزشی آنلاین مدرسه، گزارشی از آخرین وضعیت دانش آموزان متقاضی ثبت نام ارائه شد.

همچنین موضوع تسریح در عملیات تکمیل و تجهیز ساختمان دبیرستان هوشمند شریف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید با دستور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش عملیات اجرایی با سرعت بیشتری انجام گردد.

دکتر انصاری لاری در این بازدید ضمن تشکر از همت و عزم جدی موسسه توسعه فناوری آموزشی مدارس هوشمند و دانشگاه صنعتی شریف برای راه اندازی دبیرستان هوشمند که می تواند الگویی نوین برای توسعه آموزش و پرورش کشور قرار گیرد. نظر به اینکه همواره یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها در جزیره کیش،  ارتقای کیفیت یادگیری دانش آموزان با بهره مندی از ابزار های نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات و رویکردهای نوین آموزشی می باشد، ابراز امیدواری نمود که با همکاری اهالی جزیره کیش و حمایتهای سازمان و آموزش و پرورش به این مهم با راه اندازی این مجتمع آموزشی دست یابیم.

در این بازدید آقایان دکتر پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر سعیدی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، دکتر خانزادی معاون عمرانی و مهندس نوربخش ریاست سازمان را همراهی می کردند.

همچنین در این بازدید امام جمعه محترم کیش حضرت حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده ضمن استقبال از تاسیس دبیرستان هوشمند شریف مراتب آمادگی خود را برای تقویت ابعاد تربیتی و فرهنگی دانش آموزان اعلام نمودند.

لازم به ذکر است دبیرستان پسرانه هوشمند شریف وابسته به موسسه توسعه فناوری آموزشی مدارش هوشمند تحت نظارت پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف و با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش در دوره دوم متوسطه و در پایه دهم رشته ریاضی و فیزیک و علوم تجربی در سال تحصیلی 98-1397 فعالیت خود را آغاز خواهد نمود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.