دسته: فرهنگی و هنری

شماری از خبرنگاران خارجی وارد جزیره کیش شدند.

گروهی از خبرنگاران شبکه های خارجی در سفر به کیش از نزدیک با پروژه ها و فعالیت های اقتصادی، عمرانی، گردشگری، ورزشی و فرهنگی این جزیره آشنا شدند.

در این تور خبری 2 روزه که به همت سازمان منطقه آزاد کیش و با همکاری اداره کل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، خبرنگاران رسانه‌های خارجی از برخی پروژه های عمرانی، اقتصادی، صنعتی، ورزشی و گردشگری جزیره کیش بازدید کردند.
کارخانه همانند ساز بافت کیش، بندر تجاری و اسکله 35هزار تنی ، ترمینال جدید فرودگاهی، مجموعه ورزشی المپیک، شهر زیرزمینی کاریز و پارک آبی جزیره کیش از طرح هایی بودند که در این سفر مورد بازدید خبرنگاران خارجی قرار گرفتند.
همچنین در نشستی که با حضور معاونان اقتصادی ، عمرانی و فرهنگی منطقه آزاد کیش برگزار شد خبرنگاران شبکه های خارجی ضمن آشنایی با برنامه های تیم مدیریتی سازمان منطقه آزاد کیش ، پاسخ سوالات خود را دریافت کردند.
گفتنی است خبرنگاران و تیم های خبری شبکه‌های تلویزیونی «الجزیره» قطر، بخش عربی «فرانس 24»، «العراقیه» عراق، «المیادین» لبنان، «الاتجاه» عراق، «روسیاالیوم» روسیه، «الان» امارات، «یورونیوز» فرانسه، «راسیا» روسیه و خبرگزاری‌های «عمان»، «راپتلی» روسیه و «یونیوز» لبنان در این سفر حضور داشتند.

برچسب ها :