رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش از اختصاص ۲۰۰ پایان‌نامه دانشجویان این واحد دانشگاهی برای حل معضلات و مشکلات این جزیره خبر داد.

محمدرضا قائدی، ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش در زمینه دانشجویان تحصیلات تکمیلی را مناسب ارزیابی و گفت: حدود 2500 دانشجو در 22 رشته دکتری، 22 رشته کارشناسی ارشد، رشته پزشکی و دندان‌پزشکی و چند رشته محدود کاردانی و کارشناسی در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بین‌المللی کیش افزود: با توجه به اینکه بیشتر دانشجویان این واحد دانشگاهی در مقاطع تحصیلات تکمیلی هستند، دانشگاه برنامه‌هایی برای ارتباط دانشجویان با صنعت به وسيله پایان‌نامه‌های دانشجویی است.
قائدی گفت: تاکنون حدود 200 پایان‌نامه‌ به مشکلات و چالش‌های جزیره کیش اختصاص یافته است و به همين دليل تعریف پایان‌نامه‌ها بر اساس اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی جزیره کیش انجام خواهد شد.
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اينكه عنوان‌های این پایان‌نامه‌ها در کتابی چاپ خواهد شد، گفت: ارتباط دانشجویان با صنعت و سازمان‌ها پس از فارغ‌التحصیلی نیز حفظ خواهد شد تا از ظرفیت آنان برای حل مسائل مختلف استفاده شود .

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.