دسته: فرهنگی و هنری

 تقدیراز برنامه های عزاداری ایام محرم، گرامیداشت هفته دفاع مقدس، درخواست از وزیرآموزش پرورش برای رفع مشکلات مدارس کیش و تسریع در تکمیل مصلای بزرگ این جزیره از مهمترین محورهای سخنان امام جمعه کیش بود.

 امام جمعه کیش در خطبه های نماز جمعه این جزیره گفت: محرم امسال، بشکلی با شکوه در ایران اسلامی از جمله جزیره کیش برگزار شد و مردم بار دیگر نشان دادند که همچنان محکم و استوار ایستاده اند و عشق و پیوند آنان با اهل بیت و امام حسین (ع ) نا گسستنی و جاودانه است .
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده از هیاتهای مذهبی، روحانیون و همه دست اندرکاران و برنامه ریزان آیین های عزاداری در کیش قدردانی کرد و برگزاری این آیین های باشکوه را نتیجه هماهنگی و برنامه ریزی های مردم و مسئولان و نهادهای جزیره دانست و از نقش اصحاب رسانه و صدا و سیما در این زمینه تقدیر کرد.
**تکمیل پروژه مصلای کیش در اولویت قرارگیرد**
امام جمعه کیش در ادامه سخنان خود خواستار تسریع درروند تکمیل پروژه مصلای کیش به عنوان یکی از اولویت های فرهنگی این جزیره شد و اظهار امیدواری کرد که این طرح بویژه فضای داخلی و شبستان آن تکمیل و برای برگزاری مراسم ها و آیین های مختلف تجهیزشود.
**گرامیداشت هفته دفاع مقدس **
امام جمعه کیش با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تجلیل از نیروهای بیسیج، سپاه و ارتش، رزمندگان و ایثارگران، از خود باوری و اعتماس به نفس به عنوان یکی از دستاوردها و برکات مهم دفاع مقدس یاد کرد و افزود: این دستاورد عظیم، خود را در همه عرصه ای نظامی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نشان داده و امروز با توجه به جنگ اقتصادی دشمن کار کردها و کاربردهای برجسته، شایسته و موثری دارد.
**مشکلات آموزش و پرورش**
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با اشاره به مشکلات مدارس کیش و قول مساعد مسؤلان وزارت آموزش و پرورش در جلسات اخیر با مسؤولان منطقه آزاد گفت: از وزیر و مسؤلان این وزارتخانه می خواهیم که یک بار و برای همیشه مشکلات بخش آموزش این جزیره را حل کنند .
امام جمعه افزود: وضعیت آموزش و پرورش کیش اکنون در تراز این جزیره اقتصادی نیست و شایسته نیست که مردم از وضعیت آموزشی جزیره گله کنند.

برچسب ها :