آثار تولیدی یاران عاشق و احکام بازار در صدا و سیمای مرکز کیش رونمایی شدند.

مدیر فضای مجازی مرکز کیش گفت: مجموعه 40 قسمتی اثر "یاران عاشق" کاری مشترک از فضای مجازی و  صدای مرکز کیش است که هر کدام  با بیانی جذاب در مدت یک دقیقه به بیان قسمت های مهم از زندگی و وصایای شهدای کشور پرداخته شده است.
محمد احسان خرامید افزود: اثر دوم مجموعه 20 قسمتی "احکام بازار" است که بنا به مقتضیات جزیره کیش تولید شده تا  نیاز بازاریان جزیره در حوزه احکام کسب و کار تامین شود.
وی تاکید کرد: بیش تر این آثار در اولیت نخست برای پخش و تولید در فضای مجازی و  وب سایت ها طراحی و تولید شده است.
امام جمعه کیش در این مراسم با بیان اینکه سالیان بسیاری است که دشمنان به دنبال تخریب چهره نظام و انقلاب اسلامی هستند گفت: حفظ و پایداری انقلاب و نظام به برکت خون شهدا، رهبری مدبرانه و حضور مردم همیشه در صحنه بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده  با تشکر از صدا و سیمای مرکز کیش به پاس برنامه سازی های خوب و شایسته در حوزه پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی گفت: یکی از وظایف مهم رسانه ها در راه مقابله با تهدیدات متعدد دشمنان، تقویت روحیه امید در بین مردم است.
شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت جزیره هم با بیان اینکه  مرکز کیش توانسته است تصویر درستی از توانمندی های جزیره منعکس کند گفت: دشمنان  کشور مان امروز شبیخون فرهنگی ، جنگ اقتصادی و پمپاژروحیه یاس و ناامیدی را در دستور کار خود قرار داده اند که کلید رمز پیروزی بر این توظئه دشمنان اتحاد و همدلی است.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز کیش هم گفت: اثرگذاری انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در منطقه موجب شده تا دشمنان همه راه ها را برای ضربه زدن به کشورمان در پیش بگیرند که هم اکنون با هجمه جنگ روانی و  تغییر ذهنیت مردم نسبت به ماهیت انقلاب اسلامی می کوشند روحیه یاس و ناامیدی را گسترش دهند.
علیرضا نجابت با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص توصیف وضعیت کشور افزود: امروز در گیر جنگی شبیه به جنگ احزاب هستیم که گروه های معاند می کوشند ارزش های انقلاب اسلامی را کمرنگ کنند و در این راه مسوولان، مردم و رسانه ها به نوبه خود وظایف خطیری دارند تا مسیر منفی بافی علیه نظام را تغییر دهند.
در پایان این مراسم علاوه بر تقدیر از خانواده های شهیدان سعیدآبادی و تابش از آثار تولیدی جدید صدا و سیمای مرکز کیش رونمایی شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.