نمایشگاه بزرگ کتاب کیش از 17 تا 25 آبان در جزیره کیش برگزار می‌شود.

در آستانه فرا رسیدن"روزکیش" نمایشگاه کتاب کیش پنجشنبه 17 آبان ساعت 19با حضور ساکنان و گردشگران و جمعی ازمسئولان محلی در تالار شهر آغاز به کار می کند.

در این نمایشگاه که با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان نسل جوان و ارتقاء جایگاه فرهنگی جزیره کیش برگزار می شود، بیش از 15 هزارعنوان کتاب مشتمل بر 120 هزار جلد با تخفیف 50 درصد در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

بنابر این گزارش، بیش از 200 ناشر داخلی و خارجی، شرکت ها و موسسات فعال در زمینه چاپ و نشر کتاب، آثار فرهنگی و کتاب های صوتی و نرم افزاری در این نمایشگاه شرکت می کنند.

در بخش اصلی این نمایشگاه بازدید کنندگان می توانند ضمن بازدید از تازه ترین کتاب های چاپ شده در زمینه کودک و نوجوان، عمومی، ادبیات، رمان، روان شناسی، مذهبی، مدیریت، بازرگانی، زبان، کامپیوتر، معماری، هنر، گردشگری، ورزشی، آشپزی، اجتماعی، سیاسی، حقوقی و کتاب های زبان اصلی از 70 ناشر خارجی و کتاب های صوتی، نرم افزاری و موسیقی، محصولات فرهنگی مورد علاقه خود را خریداری کنند.

جلسات نقد و بررسی چند عنوان کتاب، رو نمایی از کتاب، جشن شبانه ویژه کودکان همراه با قصه گویی موزیکال، غرفه هوش، تکنولوژی، خلاقیت، غرفه نقاشی و جایزه و برگزاری مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز هم از جمله برنامه های بخش جانبی نمایشگاه کتاب کیش است. در این نمایشگاه  به 30 نفر از خریداران کتاب نیز به قید قرعه 30 بسته جایزه اهدا می شود.

ارائه بن کارت تخفیف 50 درصد کتاب به ساکنان جزیره کیش از جمله طرح هایی است که در این نمایشگاه اجرامی شود. علاقمندان می توانند برای تهیه این بن کارت های تخفیف با به همراه داشتن کارت ملی و کارت کیشوندی به غرفه پیش فروش بن تخفیف بانک شهر، واقع در محل نمایشگاه کتاب مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش هر فرد تنها یک بار می تواند تقاضای بن کارت داشته باشد و این بن کارت که در مدت زمان برگزاری نمایشگاه کتاب کیش و برای استفاده از همین نمایشگاه تهیه شده فقط به شخص متقاضی تحویل داده می شود.

لازم به ذکراست با توجه به محدودیت اعتبار تخفیف بن های 50 درصدی، اولویت با افرادی است که زودتر مبادرت به خرید بن کارت کنند. پس از اتمام اعتبار بن 50 درصدی تخفیف، تمامی کتاب ها با تخفیف 20 درصد و بدون محدودیت سقف خرید عرضه می شوند.

 نمایشگاه کتاب کیش که به همت سازمان منطقه آزاد کیش و همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود تا 25 آبان در تالار شهر ادامه خواهد داشت و علاقمندان هر روز می توانند صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از 17 تا 23 از نمایشگاه  بازدید کنند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.