مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران از آغاز دومین دوره طرح حمایت از کتابفروشی ها، طرح تابستانه کتاب از نهم مرداد در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، ایوب دهقانکار، گفت: در این طرح که با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار خواهد شد بالغ بر ۹۵۰ کتابفروشی از سراسر کشور حضور دارند که این آمار در واقع بیشترین میزان مشارکت کتابفروشی‌ها در طول تاریخ برگزاری طرح‌های فصلی است.

وی گفت: کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور آمادگی دارند که میزبان علاقه‌مندان به کتاب و دانایی باشند و از مردم دعوت می‌کنیم که در طول برگزاری طرح تابستانه کتاب با مراجعه به کتابفروشی‌ها کتاب‌های مورد علاقه خود را خریداری کنند.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، گفت: تخفیفی که تحت عنوان یارانه حمایت از کتابفروشی‌های در نظر گرفته شده است بهره‌مند شوند.

دهقانکار گفت: امسال رقم خوبی برای یارانه درنظر گرفته شده است و سقف خرید در قیاس با دوره‌های قبلی ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است و علاقمندان می‌توانند کتاب‌های مورد علاقه‌شان را تا سقف ۳۰۰ هزار تومان با تخفیف ۲۰ درصد خریداری کنند.

وی گفت: علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند با مراجعه به سایت طرح تابستانه کتاب به نشانی tarh.ketab.ir کتابفروشی‌های نزدیک به محل زندگی خود را پیدا کنند و با مراجعه به کتابفروشی‌های کتاب‌های مدنظر خود را تهیه کنند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.