فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با اعلام اینکه بیش از ۴۰ برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود، گفت: هدف اصلی این برنامه‌ها توسعه فعالیت بسیج با رویکرد محله محور در کیش است.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، سرهنگ پاسدار محمد میرزاده رویکرد برنامه‌های هفته بسیج را توسعه فعالیت‌های بسیج در میان اقشار مختلف مردم برشمرد و افزود: تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا، اردو‌های خدمات رسانی در محلات، اعزام تیم‌های پزشکی به محلات، برپای اردو‌های جهادی علمی و سازندگی در راستای خدمت به مردم، اعزام مشاور به محلات مختلف جزیره، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های طرح بسیج محلات کیش در بندرعباس، برگزاری مسابقات متعدد ورزشی، خدمات رسانی بیش از پیش به بیماران مبتلا به کرونا در قالب اجرای طرح سردار شهید سلیمانی، توسعه برنامه‌های قرآنی در محلات، رزمایش نمایش اقتدار بسیج و اجرای برنامه‌های متعدد با محور مساجد جزیره از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در جزیره کیش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در توضیح خدمات بسیج در قالب اجرای طرح سردار سلیمانی بیان کرد: مراجعه درب منازل افراد مبتلا به کووید ۱۹ با هدف پایش وضع سلامت افراد، کنترل تردد در شهر بیماران، انجام امورات اداری و کار‌های روزانه بیماران، انتقال وضعیت سلامت بیماران به مرکز توسعه سلامت، اهدای کمک‌های مومنانه به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و مشارکت در اجرای طرح واکسیناسیون کرونا از مهمترین فعالیت‌های بسیجیان در این طرح عنوان کرد.

سرهنگ میرزاده تاکید کرد: در هفته بسیج قرار است تمامی خدمات بسیج با مشارکت بیش از ۲۰۰ بسیجی داوطلب و کادر در کیش برگزار شود.

وی در خصوص زلزله اخیر در هرمزگان هم گفت: قرار است پس از فراخوان فرماندهی در استان، در قالب سه گروه در حوزه تعمیر و بازسازی به زلزله زدگان کمک کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با اشاره به اجرای تحول محلات که از ابتکارات سپاه امام سجاد (ع) هرمز گان است و مورد تایید رهبر انقلاب هم قرار گرفته است گفت: این طرح هم اکنون در چند استان کشور و در هفت محله جزیره کیش در حال اجرا است.

سرهنگ میرزاده در توضیح این طرح گفت: تهیه شناسنامه هر محله با تاکید بر موضوعاتی مثل، شناسایی آسیب ها، مشکلات و نقاط قوت، تعیین استراتژی برای هر محله، تعیین چشم انداز کوتاه مدت و بلند مدت برای هر محله، برنامه ریزی برای حل مشکلات از مهمترین مراحل طرح تحول محلات است.

طرح حمایت از نخبگان دانش اموزی و دانش جویی هم دیگر طرحی بود که سرهنگ میرزاده اعلام کرد: با کمرنگ شدن کرونا بار دیگر به صورت ویژه در دستور کار قرار می‌گیرد.

 

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.