اولین جشنواره سالانه عکس میکامال با معرفی نفرات برتر همزمان با روز کیش به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، دبیر جشنواره سالانه عکس میکامال از دریافت هزار و صد عکس با محوریت کیش از نگاه ۲۰۰ عکاس از سراسر کشور خبر داد و گفت: استقبال عکاسان هم در بخش کیش و هم بخش ملی، بسیار خوب بود.

ساتیار امامی هدف از بخش موبایلی را، مشارکت مردم عادی و خانواده‌ها در این رقابت‌ها عنوان کرد و افزود: با استقبال خوب و حرفه‌ای عکاسان از این بخش، و سطح خوب و قابل رقابت آثار؛ بخش موبایلی نیز به بخش‌های اصلی جشنواره اضافه و جوایز نفیسی‌تری برای آن دیده شد.

وی حمایت میکامال از رویدادهای هنری را به فال نیک گرفت و با ابراز امیدواری حمایت همه‌ی سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی افزود: نگاه سازمانی باعث ایجاد ممیزی در آثار هنری می‌شود.

امامی با اشاره به نگاه خاص و تخصصی داوران، از ۳۸۰ عکس از کیش در بخش ملی خبر داد و گفت: این به معنای حضور و تصویربرداری عکاسان حرفه‌ای در کیش است بی‌آنکه سازمان و نهادی از آن خبر داشته باشد.

مسیر و گذر را در هر جغرافیایی برای عکاسان قابل‌توجه دانست و گفت: عکاسان ناجیان لحظات هستند درصورتی‌که به شکارچی لحظات معروف شده‌اند.

امامی جشنواره‌های اینچنین را عاملی برای افزایش و تقویت نگاه هنرمندانه به لحظات و سوژه‌های به‌ظاهر ساده و معمول دانست و بر ظرفیت‌های جزیره کیش در این حوزه تاکید کرد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.