کیش جزیره غافلگیری در جشنواره نوزدهم

 برنامه های متنوع کیش در نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش لحظات شاد و هیجان انگیزی برای گردشگران و شهروندان به همراه دارد.

 محمد محب خدایی با اشاره به ویژه برنامه های متنوع تدارک دیده شده در جشنواره نوزدهم کیش که از 15 تیر آغاز شده است گفت: سه سال برنامه ریزی و تکمیل زیر ساخت های گردشگری باعث شد امسال با برنامه هایی کاملا متفاوت و جذاب میزبان گردشگران و شهروندان باشیم.
جنگ لبخند کیش
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: نشاندن گل لبخند بر چهره شهروندان و گردشگران یکی از برنامه های  تالار شهر کیش است که با بهره گیری از حضور هنرمندان مطرح کشور در عرصه های اجرا، موسیقی و طنز لحظات شادی برای خانواده ها تدارک دیده شده است.
این برنامه هرشب از ساعت 22 تا 24 و سی دقیقه در تالار شهر کیش اجرا می شود.
به گفته خدایی آتش بازی بخش جذاب دیگری است که قبل از جنگ لبخند کیش از مقابل تالار شهر جزیره، شهر را نور افشانی می کند.
کارناوال شادی
محمد محب خدایی از برگزاری یکی از جذابترین و جدیدترین بخش های نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش خبر داد. کارناوال شادی مجموعه ای از هنرمندان و ارائه کنندگان خدمات گردشگری کیش هستند که بر اساس برنامه ریزی انجام شده هر روز دو یا چند بخش گردشگری بهترین برنامه های خود را در نوار سیاحتی کیش به اجرا می گذارند.
این کارناوال هر روزه از ساعت 19 تا 20 و سی دقیقه با اجرای موسیقی، حرکات آکروباتیک و هنرهای نمایشی در شهر حرکت می کند.
چهره های شاد شهروندان و گردشگران به ویژه کودکان که این کاروان را در طول مسیر مشایعت می کنند تصویر زیبایی از لبخندها در جشنواره نوزدهم کیش است.
بیمه دی حامی گردشگران نوزدهمین جشنواره کیش
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش یکی از اقدامات مهم انجام شده در جهت تامین آرامش و حمایت از گردشگران را اجرای این طرح  دانست.
محمد محب خدایی گفت: تمامی گردشگران کیش در بدو ورود به جزیره کارت بیمه دی دریافت می کنند و تا سقف یک میلیون تومان برای دریافت خدمات اورژانس و درمان سر پایی در قبال حوادث بیمه می شوند.
حمایت از تولیدات داخلی در راستای شعار سال
خدایی با اشاره به شعار امسال که سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گرفته است گفت: حمایت از تولیدات داخلی یکی از برنامه های اصلی در جشنواره نوزدهم کیش است.
در این راستا نام جزیره کیش با محصولات ایرانی به خانه های ایرانیان می آید. شرکت های عالیس، تاپیس، خوشاب و دایتی در این طرح مشارکت دارند.
جایزه های جشنواره نوزدهم کیش برای همه ایرانیان
به گفته معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش همه هموطنانمان می توانند از جوایز ارزشمند جشنواره کیش  بهره مند شوند.
در جزیره کیش شهروندان و گردشگران با خرید هر نوع کالا یا خدمات و پرداخت مبلغ توسط  کارتخوان های شرکت تجارت الکترونیک پارسیان می توانند کد قرعه کشی را دریافت و به شماره 30007002769769 ارسال کنند.
این سامانه پیامکی به صورت 24 ساعته پاسخگوی مخاطبان است.
در این طرح شما با هر مقدار خرید از یک ریال تا 5 هزار تومان یک امتیاز کسب می کنید و می توانید شانس خود را برای برنده شدن جوایز بیازمایید.
دارندگان امتیاز علاوه برقرعه کشی جوایز نقدی و غیر نقدی جنگ لبخند در قرعه کشی هر هفته یک خودروی ویژه نیز شرکت داده می شوند.
همچنین دارندگان دستگاههای تجارت الکترونیک پارسیان نیز در قرعه کشی ماهانه یک خودرو شرکت داده می شوند.
هموطنانمان در دیگر نقاط کشور هم با خرید از کارتخوان های تجارت الکترونیک پارسیان می توانند روزانه برنده یک تور رایگان سه روزه به کیش برای 2 نفر و سه سفر رایگان به کیش باشند.
پذیرنده های کارتخوان های تجارت الکترونیک پارسیان  در سراسر کشور نیز در قرعه کشی 100 جایزه  سفر به کیش به  ارزش یک میلیون تومان شرکت داده می شوند.
جنگ کودک  کیش، کودکانه ای شاد برای فرزندان ایران
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: جنگ کودک یکی از بخش های پر مخاطب جشنواره کیش است که با حضور مجریان مطرح عرصه کودک، حضور عروسک های مورد توجه کودکان، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز شادمانی را برای فرزندان و خانواده ها به همراه دارد.
این برنامه هر روزه از ساعت 18 تا 20 در تالار شهر کیش برگزار می شود.
حضور خوانندگان مطرح کشور درکیش
محمد محب خدایی با اشاره به اینکه جزیره کیش شهر همیشه بیدار است گفت: باتوجه به اینکه در شهرهای گرمسیری معمولا تردد در ساعات شب بیشتر است تلاش کرده ایم با برنامه ریزی برای این ساعات شهروندان وگردشگران لحظات خوبی را در جشنوراه نوزدهم در کیش داشته باشند.
وی با اشاره به برگزار کنسرت های خوانندگان مطرح کشور در کیش گفت: هزینه بلیت کنسرت ها در کیش تفاوت فاحشی با دیگر شهرها دارد و شهروندان و گردشگران با هزینه ای بسیار کمتر از سایر نقاط کشور می توانند از این برنامه استفاده کنند.
جزیره تو، برنامه ای متفاوت از جشنواره  کیش در شبکه سه سیما
معرفی افراد مستعد در زمینه های مختلف، موضوع مسابقه ای جذاب است که با بخش های متنوع برای پخش از شبکه سه سیما هر روز درکیش تولید می شود.
حضور هنرمندان مطرح مانند رضا رشید پور مجری پرطرفدار کشورمان از نقاط قوت این برنامه جذاب است.
خریدهای با کیفیت، تخفیف های باورنکردنی
محمد محب خدایی گفت: خرید یکی از جاذبه های همیشگی جزیره کیش است.
امسال با مشارکت خوب بخش خصوصی و نظارت مستمر، شهروندان وگردشگران می توانند اجناس با کیفیت را در نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش با 20 تا 50 در صد تخفیف خریداری کنند.
همچنین علاوه بر تخفیف مراکز خرید، هتل ها، مراکز تفریحات دریایی و خدمات گردشگری نیز با ارائه تخفیف های ویژه میزبان شهروندان وگردشگران هستند.
در جشنواره نوزدهم هر لحظه منتظرغافلگیری باشید.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برنامه های جشنوراه نوزدهم تابستانی کیش به اینجا ختم نمی شود و برنامه های متنوع بسیاری تدارک دیده شده است که علاقمندان می توانند با پیگیری اخبار جشنواره تابستانی کیش از نشانی اینترنتی WWW.KISH.IR   آخرین اطلاعات را به لحظه دریافت کنند.
گفتنی است نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش با برگزاری جشنواره های جزیره آبنبات چوبی، سلامت، هیجان رالی تور و جشنواره خرید از 15 تیر آغاز شده و تا 30 شهریور ادامه دارد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.