استقبال گردشگران و شهروندان از پلاژ های ساحلی جزیره کیش

 همزمان با آغاز فصل گرما پلاژهای بانوان و آقایان کیش به انگیزه سفر بسیاری از گردشگران تبدیل می شود.

 

  با آغاز فصل تابستان یکی از مناطقی که در جزیره کیش مورد استقبال زیاد شهروندان و گردشگران قرار می گیرند پلاژهای کیش است.وجود امکانات مناسب در این دو پلاژ ساحلی باعث شده است هر ساله گردشگران زیادی با هدف استفاده از این امکانات به کیش سفرکنند.
بر اساس آمارهای اعلام شده  در سه ماهه نخست امسال  بیش از 91 هزار نفر از پلاژ بانوان و بیش از 32 هزار نفر از پلاژ آقایان استفاده کردند.طی سه سال گذشته با توجه به استقبال مستمر گردشگران از پلاژهای ساحلی کیش،  سازمان منطقه آزاد کیش با هدف ایجاد رفاه استفاده کنندگان، نسبت به تکمیل و رفع نواقص این پلاژها به عنوان یکی از جاذبه های  جزیره کیش اقدامات گسترده ای را انجام داده است.
 مجموعه پلاژ آقایان  با مساحتي در حدود 10 هزار متر مربع در سواحل شمال شرقي واقع شده است که شامل بخش هایی از جمله پلاژ آقايان ، 3 باب زمين واليبال ساحلي، يك باب زمين فوتبال ساحلي، امكانات قايقراني پاروئي ( كانو- تورينگ )، دوش هاي سر پوشيده و رو باز،  رختكن، اتاق ماساژ،  بوفه و نمازخانه است.
همچنین پلاژ بانوان، در سواحل شمالي جزيره با وسعت حدود20 هزار متر مربع احداث شده است. این محل که در کشور بی نظیر است، امكاناتي از قبيل دوش صحرايي و سر پوشيده، تخت و سايه بان، زمین واليبال ساحلي و بوفه، سرویس های بهداشتی، نمازخانه، رختکن با ظرفیت 900 لاکر، امکانات ماساژ، غواصی و دستگاه های بدنسازی  را دارا است.
حضور مستمر ناجيان غريق نیز بر امنیت خاطر استفاده كنندگان از این پلاژها  افزوده است.
لازم به ذکر است، در طرح توسعه پلاژ بانوان کیش که بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی شده است ساخت بخش هایی مانند هتل، بازارچه و محل نگهداري كودكان پيش بيني شده است که با تکمیل این طرح، علاقمندان می توانند به راحتی در این مجموعه اقامت داشته باشند و از امکانات آن بهره مند شوند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.