سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران با ابراز رضایت از وضعیت بازیکنان در اردوی کیش گفت : تلاش ما کسب عنوان قهرمانی در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا در کشور میانمار است.

علیرضا دریا بیگی روز سه شنبه در حاشیه دهمین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش با بیان اینکه این اردو از 17 اسفند ماه با 14 بازیکن آغاز شده است افزود : بیشتر برنامه های تیم بر روی تمرینات تکنیکی ، توپی و وزنه متمرکزبوده است .
وی انتخاب جزیره کیش برای برگزاری اردو را تشابه آب و هوایی با محل برگزاری رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا در میانمار عنوان کرد و افزود : این رقابت ها از 8 تا 16 فروردین ماه درمیانمار برگزار خواهد شد و هدف از حضور در اردو، تقویت تیم برای حضوری قدرتمند در رقابت های قهرمانی است .
سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان وضعیت کنونی تیم را خوب ارزیابی کرد و گفت : فردا ترکیب 12 بازیکن اعزامی به رقابت های میانمار از میان والیبالیست های حاضر در اردوی کیش مشخص خواهد شد .
وی با اعلام اینکه تمرینات تیم تا فردا چهارشنبه که آخرین روز است ادامه دارد گفت : مشکل خاصی در اردو نبوده و همه بازیکنان در سلامت کامل هستند.
دریا بیگی حضور در اردوی کیش را تجربه خوبی برای والیبالیست های نوجوان دانست و گفت : به دلیل اینکه این بازیکنان تجربه خارج از اردو را در شهر دیگری نداشتند حضور در کیش و تغییر آب و هوا کمک خوبی برای ارتقاء روحیه آنها است .
سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان در پاسخ به اینکه ارزیابی از رقبای خود در رقابت های میانماز دارید ؟ گفت : در این رقابت ها باید از مقام دوره گذشته خود دفاع کنیم ، رقبای خوبی همچون کره ، ژاپن و چین در این رقابت ها حضور دارند .
دریا بیگی با بیان اینکه تیم ایران با کره و بنگلادش هم گروه است و نخستین بازی مقابل کره انجام می شود افزود : اراده بر این است که بتوانیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که همه تیم های رقیب تمرینات خوبی داشته اند.
وی پیش بینی خود از کسب عنوان قهرمانی در رقابت های میانمار را دور از ذهن ندانست و گفت : فدراسیون جهانی پیش از این اعلام کرده بود که رقابت های آسیایی میانمار در تیر ماه 96 برگزار خواهد شد اما مدتی بعد رقابت ها به فروردین ماه تغییر پیدا کرد که این مسئله سبب شد تا برنامه ریزی هایی که برای سفرهای تدارکاتی و اردو برای تیم درنظر داشتیم تغییر کرد اما خوشبختانه تیم در وضعیت خوبی بسر می برد که امیدواریم به نتیجه مطلوب برسیم .
دریا بیگی با بیان اینکه تیم روز پنجشنبه جزیره کیش را به مقصد تهران ترک می کند به ایرنا گفت : بازیکنان پس از سفر به شهرهای خود 30 اسفند ماه به تهران باز می گردند تا خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی میانمار آماده کنند.
سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان مهمترین برنامه پیش روی تیم پس از بازگشت از میانمار را حضور در رقابت های جهانی که اواخر مرداد ماه سال 96 در منامه بحرین برگزار می شود عنوان کرد .
مرتضی شریفی، میرمحمد فلاحت خواه ، امیرحسن توخته، محمدحسین راستی ، مهدی جلوه ، علی طبری، احسان دانش دوست، صابر کاظمی ، سهیل کمال آبادی ، حسین سلیمان اهری ، محمدرضا حضرت پور ، مهران فیض امام دوست، مهدی جعفروند و محمدرضا طهماسبی بازیکنان حاضر در اردوی کیش هستند که هدایت و سرمربی گری تیم بر عهده محمد وکیلی است .
به گزارش ایرنا ،یازدهمین دوره رقابت های قهرمانی نوجوانان پسر آسیا و انتخابی قهرمانی جهان در قاره کهن از 8 تا 16 فروردین ماه سال 96 میزبانی شهر 'نایپیداو' در کشور میانمار با حضور 14 تیم برگزار می شود.
تیم والیبال نوجوانان ایران روزهای نهم و دهم فروردین ماه به مصاف تیم های کره جنوبی و بنگلادش می رود.
پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان نیز 27 مرداد تا 5 شهریورماه سال 96 به میزبانی شهر 'منامه' کشور بحرین پیگیری خواهد شد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.