پذیرایی مراکز گردشگری کیش از بیش از 15 هزار گردشگر در نوروز96

 رئیس جامعه مراکز پذیرایی کیش میزان رضایتمندی مسافران از فعالیت های این بخش را بیش از 98 درصد خواند و گفت: امسال 300 مجموعه پذیرایی کیش از بیش از 15 هزار مسافر در هر وعده غذایی پذیرایی کردند.

 علیرضا ملکی، رئیس جامعه مراکز پذیرایی کیش از افزایش میزان گردش مالی این بخش طی ایام نوروز خبر داد و در این باره گفت: با توجه به اینکه امسال با رشد 8 درصدی مسافر در کیش رو به رو بودیم، به جرات می توان گفت که افزایش چشمگیری نیز در فعالیت های این بخش داشتیم.
وی افزود: با توجه به حضور گسترده گردشگران در کیش می توان گفت که 300 مجتمع و مراکز پذیرایی کیش در هر وعده غذایی جوابگوی بیش از 15 هزار مسافر بودند که رقم قابل توجهی است.
رئیس جامعه مراکز پذیرایی کیش میزان رضایتمندی گردشگران در نوروز 96 را بیش از سال قبل خواند و گفت: امسال درصد رضایتمندی بالاتری را نسبت به سال گذشته از سوی گردشگران داشتیم زیرا با توجه به تاکیدات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جلسات نوروزی بر مساله رضایتمندی، تمهیداتی برای این امر اندیشیده شده بود که موثر واقع شد.
ملکی تصریح کرد: در راستای افزایش میزان رضایتمندی مسافران در نوروز امسال ما بحث آموزش به پرسنل را در برنامه های خود داشتیم که بازخورد خوبی نیز داشت به نحوی که بیش از 98 درصد رضایتمندی از سوی مسافران داشتیم ضمن اینکه برای موارد محدود شکایات نیز جامعه پذیرایی به همراه گروه تعیین شده از سوی گردشگری به سرعت به مسائل رسیدگی و به حل و فصل آنها می پرداختند.
وی درباره شرایط قیمت گذاری غذاها در ایام نوروز بیان کرد: با توجه به اینکه تمام منوهای رستوران های فعال در کیش ممهور به مهر جامعه پذیرایی و سازمان منطقه آزاد کیش بود، به جرات می توان گفت که امکان تخلفی از قیمت وجود نداشت و گردشگران با خیال راحت تری به استفاده از خدمات می پرداختند ضمن اینکه ما پیش از نوروز نیز در راستای افزایش جذب گردشگر به کیش کاهش قیمت در منوها را بر اساس سیاستگذاری های سازمان منطقه آزاد کیش دنبال کردیم.
رئیس جامعه پذیرایی کیش میزان رضایتمندی فعالان این عرصه را نیز مثبت خواند و گفت: امسال با توجه به رشد گردشگر میزان رضایتمندی در بین فعالان جامعه پذیرایی نیز بیشتر بود زیرا افزایش تعداد مسافر سبب رونق اقتصادی جزیره در تمام ارکان و بخش های آن می شود و در واقع چرخه اقتصادی کیش را فعال نگاه می دارد که سبب رضایت همه می شود.
ملکی با اشاره به برنامه ریزی های مناسب بخش گردشگری برای کم کردن میزان نارضایتی مسافران برای استفاده از خدمات گفت: امسال با تمهیداتی که از سوی گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش اندیشیده شد و با استفاده از نرم افزارهایی که برای این امر طراحی شده بود، ما بهتر از سال قبل عمل کردیم به نحوی که تحت هیچ شرایطی رزرو صندلی بیشتر از میزان تعیین شده نداشتیم این در حالی است که طی سال های قبل به دلیل عدم اطلاع رزرو کنندگان از میزان صندلی های موجود عموما با مشکل حضور بیش از اندازه متقاضیان رو به رو بودیم که امسال به لطف خداوند و تمهیدات اندیشیده شده برطرف شد.
وی افزود: در نوروز امسال رستوران هایی که دارای موسیقی زنده هستند نیز توانستند بخش های جذابی را در مراسم های تحویل سال و 13 بدر و یا در تمام ایام نوروز داشته باشند که سبب استقبال گسترده مردم از این بخش ها شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.