دسته: گردشگری

 کیش ایر 6 فروند هواپیمای ATR می خرد

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از خرید 6 فروند هواپیمای ATR برای ناوگان هوایی کیش ایر خبر داد.

 علی اصغر مونسان در گفتگو با خبرنگار فرینا گفت: یکی از اهداف سازمان منطقه آزاد کیش و هواپیمایی کیش ایر، افزودن عمده مراکز استان های کشور به جزیره کیش به عنوان مقاصد پروازی جدید است.
مونسان گفت: بر این اساس خرید 6 فروند هواپیمای ATR که ویژه پرواز در مسافت های منطقه ای است در نظر گرفته شده تا مقاصد جدید پروازی از جزیره کیش به سایر استانهای کشور بر قرار شود. این اقدام کیش ایر موجب گستردگی و توسعه مقاصد پروازی از تهران به سایر مراکز استان ها می شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درباره میزان رضایتمندی گردشگران از برنامه های نوروزی جزیره کیش گفت: خوشبختانه امسال با افزوده شدن 4 پروژه بزرگ و جدید گردشگری در این منطقه شامل: مجموعه فرهنگی هنری آوای خلیج فارس، آغاز به کار مجموعه پارک آبی، ظرفیت های جدید گردشگری در جزیره هندورابی و پهلو گیری کشتی کروز؛ استقبال گردشگران بی نظیر بود.
او ادامه داد: البته در سال 95 هم برنامه های خوبی در جزیره کیش اجرا شد که بسیار مطلوب بود اما سال 96 روند ورود گردشگران و استقبال آنها به نحوی بود که تنها 24 درصد رشد در ورود گردشگران از طریق فرودگاه را در این منطقه شاهد بودیم که عدد قابل توجهی است.
مونسان به آمار کلی ورود گردشگران در ایام نوروز 96 نیز اشاره کرد و گفت: در مجموعه حدود یک میلیون نفر ـ اقامت ـ شب در جزیره کیش در ایام نوروز 96 ثبت شده است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: امروز می توان گفت کیش کاملا بر روی ریل گردشگری قرار گرفته و گردشگران دیگر صرفا برای خرید به کیش نمی آیند و "تفریح" و "گردش" اولویت سفر آنها به جزیره کیش شده است.
مونسان هم چنین درباره پروژه ترمینال جدید مسافری فرودگاه بین المللی منطقه آزاد کیش گفت: با اتمام مراحل اجرایی این ترمینال در سال جاری، میزان پذیرش مسافر از یک و نیم میلیون نفر به چهار و نیم میلیون نفر در سال افزایش می یابد.

برچسب ها :