دسته: گردشگری

جلسه هماهنگی ستاد رویداد ها و جشنواره های کیش بمنظور هماهنگی برنامه های ماه مبارک رمضان و جشنواره تابستانی با حضور جمعی از مدیران مرتبط با امور گردشگری برگزار شد .

به گزارش صبح کیش در این جلسه مدون مدیر توسعه و گردشگری به تشریح برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان و جشنواره تابستانی پرداخت و گفت : امسال با مشارکت شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و ستاد دیه کشور برنامه ای ترتیب داده شده که 50 درصد کلیه تراکنش های جزیره کیش و 25 درصد تراکنش های سطح کشور که روزانه مبلغ 200 الی 400 میلیون تومان است به آزادی زندانیان غیر عمد اختصاص داده شود.

مدون ادامه داد: ستاد دیه کشور افراد مختلف را شناسایی و با این مبلغ که روزانه جمع آوری می شود می توانیم روزانه یک یا دو زندانی را آزاد نماییم.

همچنین پیش بینی شده است که زندانیانی که آزاد می شوند در کیش حاضر و در برنامه تلوزیونی حاضر و به بیان زندگینامه خود بپردازند.

مدیر واحد توسعه گردشگری سازمان با اشاره به این که بالاترین هدف از برنامه های ماه مبارک رمضان آزادی زندانیان غیر عمد در یک برنامه پر مخاطب و مشارکت کیش در این امر خیر است.

مدون با بیان این که تم کمپین جشنواره تابستانی امسال کودک و بازی است بیان کرد: هدف از انتخاب این تم تمرکز بر روی کودکان و نوجوان این است که آنها عاملی باشند برای حضور خانواده ها در جزیره کیش.

مدون در ادامه به شرح تم کودک پرداخت و گفت : در سراسر جزیره بازی هایی معرفی می شوند که کودک می تواند در آنها شرکت کند و در هر سانس یک برنده خواهیم داشت که به آنها جوایزی تعلق می گیرد و برا اساس امتیاز های دریافتی به جایزه بزرگتر روزانه هدایت می شوند، همچنین در برنامه زنده تلوزیونی میزبان تمامی برندگان خواهیم بود.

لازم به ذکر است که این بازی ها محدودیت نداشته و اگر کودک در یک بازی برنده نشد می تواند در بازی های بعدی شرکت نموده و امکان برنده شدن در بازی های دیگر برای او فراهم است.

وی ادامه داد: در جشنواره تابستانی امسال برنامه تلوزیونی ای به نام جزیره مهربانی و با یک تیم با سابقه صدا و سیما با ترکیب رئال و انیمیشن در استودیویی در جزیره کیش ساخته می شود.

مدیر واحد توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در خاتمه با بیان این که بسیاری از بازی ها برای کودکان وجود دارد که به صورت رایگان در اماکنی همچون پارکها ارائه می شود افزود: بخش خصوصی می تواند برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کند و ظرفیت های مجموعه خود را اعلام نمایند.

برچسب ها :