دسته: گردشگری
برگزاری 29 همایش در نیمه دوم سال 96 در جزیره کیش

 برگزاری 29 همایش در نیمه دوم سال 96 در جزیره کیش

 در نیمه دوم سال 96 تعداد 29 همایش با موضوعات مختلف در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

سالانه بیش از 80 همایش و سمینار با موضوعات گردشگری و خدماتی، صنعتی، پزشکی ، عمرانی و آموزشی به میزبانی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود که هریک از این همایش ها تعداد زیادی گردشگر به این جزیره جذب می کنند.
در نیمه دوم امسال نیز 29 همایش با موضوعات مختلف در کیش برگزار می شود که از این میان می توان به همایش جانبی چهارمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و سرمایه کیش، سومین کنگره نفرولوژی و ارولوژی، دهمین کنگره بین المللی قلب خاورمیانه، همایش جانبی نمایشگاه هرمز هلث، کنگره ام اس،نوزدهمین همایش صنایع دریایی کشور، کنگره نورواندوسکوپی، همایش شهر ایده آل، همایش جانبی نمایشگاه انرژی، جشنواره فیلم فجر96 و سمپوزیوم فولاداشاره کرد.
مرکز بین المللی همایش های کیش با در اختیار داشتن سالن های چند منظوره همراه با امکانات جانبی و کاملاً مجهز در فضایی به وسعت 13 هزار متر مربع احداث شده است. این مجموعه مکان مناسبی جهت برگزاری انواع جلسات ، همایش ها ، سمپوزیم ها ، کنگره های علمی و سایر گردهمایی ها به شمار می آید. از مزایا و امکانات ويژه این مرکز واقع شدن در محیطی آرام واقع در نوار ساحلی جزیره زیبا و مرجانی کیش همراه با شرایط بسیار مناسب رفاهی ، تفریحی ، گردشگری ، اقامتی و بهره مندی از امتیازات خاص و ویژه مناطق آزاد تجاری است.
این مرکزدارای 6 سالن همايش شامل خلیج فارس، ابن سینا، رازی، ابوریحان، خوارزمی و ملاصدرا با ظرفيت هاي 750، 110 ، 60 ، 49 ، 44، 34 و اتاق هاي مذاكره با چيدمان هاي مختلف ، همچنين فضاي نمايشگاهي مناسب ، رستوراني با ظرفیت خدمات دهی به 400 نفر و با برخورداري از امكانات مطلوب، پذيراي برنامه هاي مختلف در سطوح ملي و بين المللي است.
شایان ذکر است، در نیمه اول سال 96 نیز تعداد 57 همایش در این مجموعه برگزار شده است.

برچسب ها :