نرخ بلیط جزیره کیش به تهران و بالعکس با هدف رونق گردشگری کاهش یافت

 نرخ بلیط جزیره کیش تهران و بالعکس با هدف رونق گردشگری کاهش یافت

 مدیر عامل شرکت هواپیمایی کیش ایر گفت: برای حضور بیشتر گردشگران و درخواست مدیریت جدید منطقه آزاد کیش برای رونق و توسعه صنعت توریسم و بخش اقتصادی این جزیره، نرخ بلیط هواپیما از مقصد تهران کیش و بالعکس کاهش یافت است.

کاپیتان محمد تقی جدیدی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا با اشاره به رویکرد توسعه محور مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش برای ایجاد بستر حمل و نقل بهینه و مناسب قیمت مصوب بلیط رفت و برگشت تهران کیش از 530 هزار به 451 هزار تومان کاهش یافت.
وی تاکید کرد که در هر زمانی که در اوج شلوغی حضور مسافر به جزیر کیش نیز باشد، قیمت بلیط افزایش نخواهد یافت و تا عید نوروز این رقم ثابت است.
جدیدی افزود: تا هفته آینده 40 درصد سهمیه چارتر کننده ها کاهش خواهد یافت و برای رونق جزیره و پشتیبانی مدیریت عامل جزیره اگر هم ضرری در کاهش قیمت برای کیش ایر باشد، ارزش آن را دارد که مسافر بیشتری به سمت کیش هدایت شود.
مدیر عامل شرکت هواپیمایی کیش ایر گفت: این کاهش قیمت تاثیری در کیفیت خدمات نخواهد داشت و سعی بر این است که کیفیت و پذیرایی به مسافران پروازی بیشتر شود و اگر جاهایی نقصان بود با انگیزه بیشتر کمبودها را جبران کنیم.
کاپیتان جدیدی اعلام کرد: همچنین کیشوندان نیز با ضریب خاصی تا 72 ساعت قبل از هر پروازی اگر با کارت کیشوندی به دفاتر فروش در تهران و کیش مراجعه کنند مبلغ 418 هزار تومان برای بلیط رفت و برگشت به کیش تهران پرداخت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: شرکت های که خدمات پرواز چارتری به مسافران ارایه می دهند موظف شده اند که قیمت فروش بلیط آنها بیشتر از نرخ مصوب نباشد و هیچکس مجاز نیست بالاتر از این قیمت بلیط دست مشتری دهد.
وی با بیان اینکه اگر شرکتی شاکی داشته باشد و کسی بلیط گران تهیه کرد، ما متعهد هستیم با شکایت مسافر مبلغ مازاد پرداختی مسافران را برگشت دهیم ، افزود: ضمن اینکه برای چارتر کننده متخلف جریمه سنگینی در نظر گرفته می شود و با دادن کارت زرد و کارت قرمز با آنها قطع همکاری می شود.
کاپیتان جدیدی گفت: برنامه های خوبی برای جذب مسافر بیشتر در نظر گرفته شده و هدف از تخفیف بلیط، خدمت به مردم جزیره است تا با تمام قدرت در راستای جذب بیشتر گردشگر و رونق صنعت توریسم تلاش کنیم.
وی با بیان تعداد جابجایی مسافران توسط شرکت کیش ایر در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 36 درصد افزایش یافته است افزود: هدف اصلی از تاسیس شرکت هواپیمایی کیش ایر، خدمت به کیشوندان و گردشگران این جزیره بوده است.
جزیره مرجانی و گردشگری کیش با حدود 40 هزار نفر جمعیت و 90 کیلومتر مربع وسعت در آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس در محدوده استان هرمزگان واقع شده است. 

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.