فرماندهی انتظامی ویژه کیش در دیدار با معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، توسعه گردشگری داخلی را یکی از مبانی اصلی اقتصاد مقاومتی در راستای فرامین مقام معظم رهبری دانست.

فرماندهی انتظامی ویژه کیش در دیدار با معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، توسعه گردشگری داخلی را یکی از مبانی اصلی اقتصاد مقاومتی در راستای فرامین مقام معظم رهبری دانست.
 
سرهنگ "رحیم جهانبخش" در معیت هیئت رئیسه و جمعی از معاونان خود با آقای قائدیان دیدار و انتصاب وی را به سمت معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تبریک گفت و اظهار داشت: تأمین نظم و امنیت در حوزه گردشگری از وظایف پلیس بوده و در این راستا با تمام توان و ظرفیت های خود در ارائه خدمات مضاعف تلاش خواهد کرد.
 
سرهنگ جهانبخش با اشاره به اینکه تأمین امنیت تفرجگاهها و اماکن گردشگری توسط پلیس امری مهم می باشد،تصریح کرد: تمامی بخش های نیروی انتظامی جزیره، خصوصاً پلیس فرودگاه ، راهنمایی رانندگی ، دریابانی، پلیس پیشگیری با رویکرد توسعه گردشگری در جزیره، رسیدن به اهداف مشترک را از اولویت های کاری خود می دانند.
 
وی با تاکید بر اینکه امنیت و احساس امنیت در کیش به تناسب سایر نقاط کشور در سطح بالایی قرار دارد، گفت: بالا بودن احساس امنیت،بعلت فرهنگ متعالی مردم و عملکرد صحیح همه ارکان نظام و البته ایثارگری و ازجان گذشتگی پلیس وظیفه نیروی انتظامی را نسبت به حفظ این داشته سخت تر می نماید.
 
فرمانده انتظامی ویژه کیش در پایان خاطرنشان کرد: با برخورد خوب، ارائه خدمات مناسب به کارشناسان خارجی فعال در جزیره کیش می توان از آنها به عنوان سفیران جذب گردشگر خارجی به جزیره استفاده نمود.
 
*امنيت و آرامش هديه نيروي انتظامي به كيشوندان و مسافران است  
 
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در ديدار با سرهنگ جهانبخش با تقدير از خدمات شبانه روزي كاركنان اين فرماندهي اظهار داشت: امنيت و آرامش امروز كيشوندان نتيجه زحمات و تلاش كاركنان پرتلاش نيروي انتظامي است.  
 
قائدیان با تاکید بر اینکه تعامل بین پلیس و عوامل گردشگری رضایت مندی و تحقق انتظارات مردم را در برخواهد داشت، افزود: با توسعه روش های آموزشی و توجه به خواستگاه اقتصادی گردشگری، روند توسعه گردشگری را ارتقاء و ساختار ها و کارکردهای همه حوزه های مرتبط را مدیریت و ساماندهی خواهیم کرد.
 
وی تصریح کرد: تلاش می کنیم با احداث موارد زیربنایی، عمرانی و خدماتی نیروی انتظامی کیش، پلیس را در تحقق اهداف آن که حفظ سطح احساس امنیت و تامین است یاری رسانیم.
 
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، برنامه ریزی صحیح و همکاری با پلیس در کاهش ناهنجاری ها و توجه به سلایق از اهداف اصلی معاونت گردشگری عنوان کرد و گفت: در نظر است کارگروه تخصصی در خصوص نحوه ورود و ارائه خدمات به گردشگران خصوصاً در ایام تعطیلات نوروز 97 با مشارکت نیروی انتظامی تشکیل دهیم.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.