دسته: گردشگری

استقرار 39 هزار و 675 گردشگر در کمپ های نوروزی کیش

رئیس ستاد اسکان و رفاه نوروزی از بهره مندی 39 هزار و 675 گردشگر از امکانات کمپ های نوروزی کیش از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون، خبر داد.
دکتر محمد رضا محمدی مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش و رئیس ستاد اسکان و رفاه نوروز 97 در این خصوص گفت:  با شروع ایام تعطیلات نوروزی کمپ های مسافری خانوادگی در منطقه پشت مصلی، مجردی در مجموعه ورزشی المپیک، جانبازان و ایثارگران در مدرسه ابن سینا و همچنین کمپ بحران در محل نمایشگاه های بین المللی کیش احداث شده است.
وی افزود: با آغاز زمان پذیرش مسافر در کمپ های مسافری از تاریخ 27 اسفند 96 تا 6 فروردین 97 ، تعداد 39 هزار و 675 گردشگر از شهرهای مختلف در سه کمپ خانوادگی، مجردی و جانبازان و ایثارگران استقرار یافتند.
دکتر محمدی در ادامه گفت: در همین مدت تعداد 6 هزار و 295 چادر شخصی از سوی گردشگران در کمپ ها برپا شده و از 2 هزار و 350  چادر سازمانی و 510 چادر اسکان جانبازان و ایثارگران استفاده شده است.
مدیر عامل شرکت عمران ، آب و خدمات منطقه آزاد کیش  در خصوص امکانات کمپ خانوادگی نوروزی کیش ، اظهار داشت: در کمپ خانوادگی که ظرفیت برپایی 3000 چادر مسافری را داراست، 228 چشمه حمام و سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده و دو سوپر مارکت، یک میوه فروشی و یک مرکز توزیع غذای گرم و آماده به گردشگران در حال خدمات رسانی به گردشگران هستند.
 دکترمحمدی افزود: در این کمپ نیروهای اداره آتش نشانی برای جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی و هلال احمر برای درمان سرپایی و نیاز مراجعان حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه در کمپ های نوروزی کیش بصورت 24 ساعته، پذیرش مسافر انجام می شود، عنوان کرد: در کمپ خانوادگی با کنترل و تطبیق مدارک شناسایی متقاضیان، بابت اجاره هر چادر شبی 400 هزار ریال اخذ می شود.
رئیس ستاد اسکان و امور رفاهی تاکید کرد: اجازه برپایی چادر شخصی صرفا در کمپ ها وجود دارد و مبلغ 200 هزار ریال نیز بابت برپایی چادر در این کمپ، دریافت می شود.
وی با اشاره به ایجاد کمپ های کانکسی توسط بخش خصوصی نیز اعلام کرد: در همین مدت در حدود 4 هزار گردشگر نیز در این کمپ مستقر شده اند.
لازم به ذکر است، پذیرش مسافران بدون خودرو در کمپ های چادری صرفا با ارایه بلیط سفرهای دریایی و یا بلیط رفت و برگشت هوایی میسر خواهد بود

برچسب ها :