دسته: گردشگری

انتقال گردشگران مقیم در کمپ های چادری به کمپ مسقف بحران

ستاد اسکان و امور رفاهی نوروز، گردشگران مقیم در کمپ های چادری را به کمپ مسقف بحران انتقال دادند.
دکتر محمدرضا محمدی مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش و رئیس ستاد اسکان و امور رفاهی نوروز در خصوص انتقال این گردشگران به کمپ بحران گفت: با توجه به اعلام اداره هواشناسی مبنی بر نامساعد شدن شرایط آب و هوای کیش و افزایش چشمگیر سرعت وزش باد، کمپ بحران برای استقرار گردشگرانی که طی روزهای گذشته درکمپ های چادری مستقر بودند، مجهز به چادر، تیم های درمانی، آتش نشانی و توزیع غذا شد.
وی در خصوص انتقال گردشگران به کمپ بحران گفت: از صبح امروز گردشگرانی که در کمپ اسکان  خانوادگی پذیرش شده بودند ، به این کمپ منتقل شدند.
رئیس ستاد اسکان و امور رفاهی در ادامه افزود: با توجه به مواج و طوفانی بودن دریا بسیاری از گردشگران دریایی نتوانستند به وسیله شناور و لندینگ کرافت از جزیره کیش خروج کنند و تا مساعد شدن وضعیت دریا ، این گردشگران نیز به کمپ بحران هدایت و مستقر شدند.
دکتر محمدی با اشاره به اینکه ممکن است این شرایط آب و هوا تا روزهای آینده نیز تداوم داشته باشد، عنوان کرد: پیش بینی می شود تا پایان امشب تعداد 400 خانوار در این کمپ پذیرش شوند.
لازم به ذکر است،  امروز اداره هواشناسی، طوفان دریایی با قدرت تخمینی حداکثر ۵۰ نات و ارتفاع موج به بیش از ۳ متر در محدوده دریایی غرب هرمزگان و بخصوص نواحی لاوان، کیش، هندورابی، چارک، آفتاب، ابوموسی، جزایر تنب و فارور تا محدوده دریایی بندرلنگه و جنوب جزایر قشم و هنگام را اعلام کرد. وضعیت برای تردد کلیه شناورهای چوبی و فلزی، غیر ایمن و خطرناک اعلام شده است.

برچسب ها :