اخذ مجوز برگزاری کنسرت ايلیاس یالچین‌تاش در جزیره کیش

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش از اخذ مجوزهای لازم برای برگزاری کنسرت ايلیاس یالچین‌تاش (İlyas Yalçıntaş) خواننده ترکیه ای در جزیره کیش خبرداد.
ایرج شرف زاده با اشاره به اینکه برای برگزاری کنسرت ايلیاس یالچین‌تاش خواننده ترکیه ای در کیش تمامی مجوز های لازم اخذ شده است ، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  قوانین خود را به منطقه آزاد تفویض اختیار کرده و ما نیز مجوزهای لازم را گرفتیم.
وي افزود: تمامی کنسرت ها در جزیره کیش را بخش خصوصی برگزار می کند.
برخی خبرگزاری ها امروز اطلاعیه اي منتسب به دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در خصوص برگزاری این کنسرت منتشر کردند:
در این اطلاعیه آمده است: «در پی انتشار اخباری مبنی بر برنامه ریزی برای اجرای کنسرت ايلیاس یالچین‌تاش در ایران، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد هیچگونه مجوزی برای این برنامه در ایران، صادر نکرده است.
این دفتر، با تایید دریافت درخواست صدور مجوز برای خواننده مذکور توسط شرکتی ایرانی، عدم تناسب برنامه و خواننده یاد شده با مختصات فرهنگی کشورمان را دلیل عدم صدور مجوز اعلام کرده و مسئولیت هرگونه برنامه های موسیقایی فاقد مجوز مناطق آزاد کشور را برعهده مسئولان و مدیران مناطق یاد شده دانسته است.»
این اطلاعیه در حالی منتشر شده که لینک فروش بلیت کنسرت ايلیاس یالچین‌تاش در روزهای سیزدهم و چهاردهم تیر در جزیره کیش در سایت فروش بلیت فعال است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.