تعدادی از هنرمندان کشور به تازگی برای امید آفرینی و نشاط بخشی به مردم در شرایط اقتصادی کنونی و ارائه برنامه های هنری عمومی و بدون هزینه در جامعه اعلام آمادگی کردند.

 علیرضا قائدیان یکشنبه شب افزود:با توجه به پیشینه ی انجام چنین فعالیت های هنری در این جزیره با تدبیر و تاکید مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، آمادگی کامل برای برنامه ریزی، تدارک، پشتیبانی و اجرای رویدادهای هنری و موسیقیایی خیابانی در سطح جزیره کیش مهیا است.
قائدیان تاکید کرد: برگزاری برنامه های هنری و کنسرت های خیابانی فرصت مغتنمی است تا در تلاقی با رویدادهای جشنواره بزرگ تابستانی کیش لحظات شاد و خاطره انگیزی را در کنار مشوق های کم سابقه و انگیزشی سفر همچون 'هر گردشگری یک کارت هدیه ریالی' خلق کنیم.
وی افزود: با تاکید انصاری لاری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، مصمم هستیم تا از تمامی ایده های نو آورانه برای جذب گردشگران داخلی از سراسر نقاط کشور و رقم زدن سفری خوش برای گردشگران و به تبع آن تزریق رونق اقتصادی در این جزیره زیبا بهره ببریم.
معاون سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: بر این اساس برخی از گروه ها و هنرمندان فعال و محبوب کشور در تماس با سازمان منطقه آزاد کیش آمادگی خود را برای برگزاری موسیقی خیابانی در این جزیره اعلام کردند.
قائدیان گفت: از طرفی در فاصله زمانی2 عید بزرگ مذهبی و دینی قربان و غدیرخم در جزیره کیش نیز چهار کنسرت هنری و موسیقی با رویکرد نشاط بخشی و شادابی گردشگران و هموطنان در این جزیره برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: در عین حال با تاکید مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش این آمادگی وجود دارد در کنار این برنامه ها، هنرمندانی که تمایل به همکاری با سازمان منطقه آزاد کیش در عرصه فرهنگ و هنر و ایجاد نشاط و شادابی در گردشگران و مسافران را داشته باشند، بهره بیشتری ببریم.
وی یاد آور شد: از هشتم تیرماه امسال و از ابتدای جشنواره تابستانی کیش تا 15 مرداد ماه 16 کنسرت گروه های موسیقی در جزیره برگزار گردیده و در واقع هر هفته شاهد شور و نشاط مضاعفی با اجرای کنسرت های موسیقی در گردشگران و مسافران میهمان این جزیره بودیم.
سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی، تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.