در جلسه‌ای که باحضور مجید ملانوروزی، محمد پورسینا، محسن قریب، مسیح الله صفا، رحمان سادات نجفی با جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، گزارشی اجمالی از برنامه‌های بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش ارائه شد.

در جلسه‌ای که صبح روز دوشنبه باحضور مجید ملانوروزی معاون گردشگری و محمد پورسینا مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، محسن قریب مدیرعامل موسسه جشنواره ها و مناسبت‌ها، مسیح الله صفا رئیس جامعه هتلداران، رحمان سادات نجفی رئیس جامعه بازاریان با جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، گزارشی اجمالی از برنامه‌های بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش ارائه شد.

مدیرعامل موسسه جشنواره ها و مناسبت‌ها این جشنواره را یکی از معتبرترین جشنواره ها دانست که بیش از دو دهه از فعالیت آن می گذرد و بیان کرد : هدف از برگزاری جشنواره تابستانی توسعه گردشگری، رونق اقتصادی، در ایامی که بار مسافری کمتر می باشد، گردشگران می‌توانند کیش را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.

محسن قریب گفت: جشنواره از ۲۰تیر شروع  و تا ۸ شهریور ماه به مدت ۵۰ روز ادامه دارد، همانند سنوات گذشته برنامه‌های مختلف فرهنگی تفریحی را در خود جای داده است.

وی به استقبال فرودگاهی از ساعت ۱۱صبح تا ۲۲شب، جنگ‌های شبانه در تالار شهر از ساعت ۲۲ تا ۲۰ دقیقه بامداد، برگزاری حداقل ۲ کنسرت در هفته و دیگر برنامه‌های شاد فرهنگی اشاره کرد و گفت: به دلیل گرمای هوا سعی بر این است که برنامه‌های هنری در محیط های بسته برگزار شود.

قریب افزود : مراسم نور افشانی که همیشه زینت بخش تمامی مراسمات کیش بوده هر شب ساعت ۲۲ همزمان با شروع جنگ های شبانه تالارشهر انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: در کنار جوایز ارزنده نقدی و غیر نقدی که هر شب به شرکت کنندگان در قرعه کشی  تعلق می‌گیرد، خودرو ۲۰۶ هم برای قرعه کشی‌های هفتگی در نظر گرفته شده است.

وی درباره نحوه تبلیغات جشنواره قریب این گونه بیان کرد: قرار است تبلیغ در شهرستان‌ها با نصب بیلبوردهای شهری و در ۲۰ ترمینال فرودگاهی کشور صورت گیرد و اگر شرایط مساعد گردید تبلیغات تلویزیونی هم جشنواره خواهد داشت.

قریب اظهار داشت: مراسم افتتاحیه بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش در سالن همایش‌های خلیج فارس با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و دیگر مسئولان محلی و کشوری برگزار می‌شود.

وی در پایان افزود: ما در ستاد جشنواره‌ها از ایده‌های نو و خلاق در جشنواره حمایت می‌کنیم، همچنین برگزاری جشنواره تابستانی کاملاً تحت کنترل موسسه جشنواره‌ها برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.