مدیرکل مرکز خرید میکا با سابقه‌ی بهره‌برداری و مدیریت بیش از ۱۲ مال در خاورمیانه، "میکامال" را تجربه‌ای منحصر با ظرفیت جذب گردشگر از خاورمیانه و اروپا دانست.

ایلهان کاراکایا، مدیرکل مرکز خرید میکامال، با اشاره به سابقه‌ی بهره‌برداری و مدیریت بیش از ۱۲ مال در خاورمیانه، "میکامال" را تجربه‌ای منحصر خواند و اظهار داشت: میکامال تنها مجموعه‌ای است که بیش از ۱۰مجموعه‌ی تفریحی را زیر یک سقف، دارا می‌باشد و تنها مجموعه‌ای می‌باشد که تله‌کابینی با مسیر حرکت از خارج مجموعه به سقف آن را طراحی و اجرا کرده است.

{image path="images/2021/01/1634826643.JPG"}
وی افزود: در تمام دنیا تمام مراکز خرید برای ارائه خدمات، به دنبال ارزش افزوده برای خود بوده‌اند، اما میکامال این ارزش افزوده را برای مردم و منطقه و کشور هم ایجاد کرده و این نشان‌دهنده‌ی قدرت این مجموعه است.
مدیرکل مرکز خرید میکامال، با تاکید بر اهمیت ایمنی این بازار، با اشاره به آیین‌نامه‌های تخصصی دکوراسیون و حضور این شرکت‌ها در داخل مال و امکان نظارت بر غرف از طریق آن گفت: آیین‌نامه‌ها و مقرارتی تدوین شده است که همه ملزم به رعایت آنها هستند.
وی در پایان تاکید کرد: توریست‌های زیادی در سال وارد کیش می‌شوند، و میکامال با تکیه به امکانات تفریحی خود، منتظر ورود مهمانانی از خاورمیانه و اروپا می‌باشد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.