سرپرست معاونت بازرگانی و خدمات فرودگاهی هواپیمایی کیش افزایش هرگونه نرخ بلیط را غیر قانونی و از فروش بلیط‌های این شرکت با رعایت سقف مجاز در دفاتر نمایندگی رسمی شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، خلبان عادل نورعلی با رد هرگونه افزایش نرخ بلیط هواپیما در مسیر‌های جزیره کیش، گفت: بلیط فروشی پرواز‌های هواپیمایی کیش در مسیر‌های مختلف با رعایت کف و سقفی که توسط سازمان هواپیمایی تصویب و ابلاغ شده، انجام می‌شود.

وی افزود: در صورتی که هر کدام از آژانس‌های هواپیمایی، سایت‌های فروش بلیط و چارتر کنندگان نسبت به افزایش غیر قانونی بلیط این شرکت با نرخی بالاتر از نرخ مصوب اقدام نموده اند، علاوه بر برخورد قاطع، ضرورت استرداد هزینه اضافه به مسافرین، جریمه نقدی و حتی قطع همکاری صورت گرفته و پیگیری خواهد شد.

خلبان نورعلی افزود: چنانچه هر یک از مسافران شركت هواپيمايي کیش که با نرخی بالاتر از نرخ مصوب اعلام شده از هر طریقی بلیط خریداری کرده اند، از سوی آژانس صادر کننده بلیط تخلف انجام شده و در صورت اعلام شکایت آن مسافران، با پیگیری و انجام برخورد‌های لازم، وجه اضافه اخذ شده به مسافرین برگشت داده خواهد شد.

سرپرست معاونت بازرگانی شركت هواپيمايي کیش تاکید کرد: بلیط پرواز‌های هواپیمایی کیش در مسیر‌های منتهی به جزیره کیش در راستای حمایت از کسب و کار‌ها و براي رونق گردشگری و حضور حداکثری مسافران در آن جزیره، با نرخی کمتر از سقف و حتی الامکان پایین‌تر از نرخ سایر ایرلاین‌ها به فروش می‌رسد که در سایت‌های فروش بلیط به وضوح قابل مشاهده است.

خلبان عادل نورعلی افزود: شرکت هواپیمایی کیش بصورت روزانه بیش از ۲۰ پرواز روزانه از شهر‌های مختلف کشور دارد که در مجموع در هفته بیش از ۱۴۰ پرواز است و از شهر‌های تهران، مشهد، یزد، ساری، شیراز، اصفهان، بندرعباس، تبریز شده و به زودی از رامسر و چند شهر دیگر به مقصد جزیره کیش پرواز‌های جدید برقرار خواهد شد.

در شرایط تشدید و گسترش شیوع ویروس کرونا و با ابلاغ سازمان منطقه آزاد کیش و سازمان هواپیمایی، شرکت ملزم به رعایت چارچوب کاهش۵۰ درصدی پرواز‌ها به مقصد کیش شد و امیدواریم با عادی شدن وضعیت به شرایط قبل باز گردد.

وی با اشاره به تذکر کتبی و جریمه ۹ آژانس چارتر کننده متخلف در مردادماه از ساكنان كيش درخواست کرد تا شکایات خود به نرخ بلیط را به همراه مستندات از طریق شماره پاسخگویی ۲۴ ساعته شرکت ۴۸۶۸۱۳۰۰ پیگیری كنند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.