تفاهم نامه سازمان منطقه آزاد کیش و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی در زمینه توسعه گردشگری و طراحی سفر‌های ارزان و مناسب خانواده‌ها به جزیره کیش به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران تفاهم نامه‌ای با هدف استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر برای کمک به رشد و توسعه گردشگری ورودی داخلی و خارجی و کمک به ارتقاء زیرساخت‌های صنعت گردشگری و برگزاری رویداد‌های ملی و بین المللی گردشگری و صنایع‌دستی در جزیره کیش امضا کردند.

همکاری و مساعدت در برگزاری همایش ها، رویداد‌ها و نمایشگاه‌های گردشگری و صنایع دستی بین المللی در کیش، طراحی سفر‌های ارزان و مناسب خانوادگی، همکاری در زمینه توسعه گردشگری سلامت، توسعه همکاری در زمینه معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود گردشگری، برگزاری هفته‌های فرهنگی و گردشگری کیش در بازار‌های هدف، معرفی گروه‌های مخاطب در کشور و زمینه سازی برای سفر علاقه‌مندان به کیش از مفاد این تفاهم نامه بود.

همکاری در زمینه تبلیغات حداکثری کیش در دفاتر خدمات گردشگری کشور، تلاش متقابل برای ایجاد رابطه و تعامل بین فعالان گردشگری کیش با فعالان اقتصادی و گردشگری سایر کشور‌های مورد توافق، گسترش و تقویت تعامل برای جذب ورود گردشگر داخلی به جزیره از طریق شبکه آژانس‌های فعال در زیر مجموعه دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی کشور از دیگر مفاد همکاری دوجانبه سازمان منطقه آزاد کیش و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی است.

تفاهم نامه جداگانه‌ای نیز با حضور سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش بین انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی با موضوع گسترش و توسعه گردشگری و رفع مشکلات و برطرف کردن موانع موجود با هدف خود اتکایی و همگرایی بیشتر در راستای تحقق اهداف بین دو طرف به امضا رسید.


جامعه هتلداران کیش نیز با جامعه دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی کیش تفاهم نامه همکاری با موضوع بهره گیری مشترک در پیاده سازی مدل‌ها و تجربیات موفق سایر کشور‌های منطقه در امر توسعه پایدار گردشگری در منطقه آزاد کیش و دیگر شهر‌های کشور به امضا رساند.


نظرات در این خبر غیرفعال شده است.