دسته: خبرهای بومی

آتش سوزی در بازار ونوس کیش

یکی از رستوران های بازار ونوس در آتش سوخت

رئیس آتش نشانی جزیره کیش گفت:وقوع اين آتش سوزی را تعدادي از شاهدان عيني در ساعت  يازده وچهل و شش  دقیقه  به آتش نشانی جزیره کیش اطلاع دادند ، حجم تماس ها با سامانه  125 خبر از بزرگی  حادثه می داد که بلافاصله نیروهای آتش نشانی دو ایستگاه آتش نشانی به همراه نیروهای کمکی به محل اعزام شدند.
مهدی اسدی افزود:نیروهای آتش نشانی در قالب نیروهای اطفاءو نجات وارد عمل شدند و با متفرق کردن افراد حاضر در محل حادثه ، آتش را مهار کردند.
رئیس آتش نشانی جزیره کیش گفت: اين حادثه در یک رستوران   درطبقه دوم بازار ونوس رخ داد که بر اثر این حادثه رستوران مذکور با وسعت 300 متر مربع طعمه ي  حریق شد و  به این واحد تجاری خسارت زیادی وارد شد و تمامی دیوار ها و سقف این رستوران در آتش سوخت.مهدی اسدی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه  به هیچ یک از افراد ، آسيب جدي وارد نشده و تنها دو نفر بر اثر دودگرفتگی به اورژانس منتقل شدند افزود: با سرعت عمل آتش نشانان  از سرایت آتش به دیگر واحد های تجاری در این بازار جلوگیری شد.
وی با بيان اینکه لحظه ای تعلل در اطفاء حریق  تمامی بازار را طعمه ي حريق مي کرد افزود:اکثر بازارهای جزیره کیش  به سیستم اعلام واطفاء حریق مجهز نیستند و با توجه به گرمای هوا در کیش احتمال بروز حادثه در تمامی بازار ها وجود دارد.

برچسب ها :