با هدف هماهنگی لازم در جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی مناسب به شهروندان و مسافران نوروزی،  اولین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی در مرکز توسعه سلامت کیش برگزار شد

در اولین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی که با حضور کارکنان مرکز توسعه سلامت کیش برگزار شد؛ دکتر محمد رضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش ضمن تقدیر و تشکراز پرسنل مرکز به جهت  روند رو به جلو ی فعالیت های انجام شده  در سال 95 به تبین راهکارهای لازم به منظور ارایه خدمات هر چه مطلوبتر برای شهروندان و مسافران نوروزی در ایام پایان سال و تعطیلات نوروزی پرداخت.
رضانیا گفت : با توجه به افزایش مراجعین مراکز بهداشتی درمانی در ایام تعطیلات نوروز و حضور مسافران درکیش، اتخاذ تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های مناسب برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی مناسب و با کیفیت در جهت رفاه بیشتر مردم و مسافرین امری ضروری است.
دکتر رضانیا  افزود: مرکز سلامت جامعه  بوعلی وپایگاههای صدف و سحر برای خدمات دهی در ایام  تعطیل و غیر تعطیل نوروز آماده است  و جدول کشیک در کلیه حوزه ها در حال تنظیم شدن می باشد.
وی، اعزام اکیپ های بازرسان بهداشت محیط را از دیگر برنامه‌های این مرکز در ایام تعطیل عنوان کرد و افزود: نظارت بر مراکز توزیع مواد غذایی، رستوران ها، هتل ها و اماکن عمومی در این مدت تشدید می‌شود. ریاست مرکز توسعه سلامت کیش بر بررسی و کنترل تجهیزات پزشکی و دارویی  وبرنامه‌ریزی دقیق جهت پرسنل کشیک و ساعات خدمات‌دهی مرکز بهداشتی در مانی بوعلی  تاکید کرد.
رضانیا در این جلسه گفت: یکی از مهمترین اقدامات مرکزتو سعه سلامت در ستاد نوروزی اعزام اکیپ های بازرسان بهداشت و محیط از اول  اسفندماه  همچنین گشت ویژه نوروز از ۲۰ اسفند برای نظارت بر مراکز توزیع مواد غذایی، رستوران ها  واماکن عمومی می باشد.
در این نشست مقرر شد کلیه واحدها برنامه ها و نیاز های  خود را تا 25 اسفند جهت تدوین جدول نهایی به دبیر ستاد نوروزی ارایه دهند. همچنین مقرر شد با استفاده از ظرفیت و پتانسیل رسانه ها اطلاع رسانی و آموزش های بهداشتی مورد نظر به هموطنان ارائه شود
دکتر رضانیا، ضمن بیان گزارش از روند فعالیت های سنوات گذشته و بیان مهمترین نقاط ضعف و قوت به تبیین راهکارهای لازم به منظور ارایه خدمات هرچه مطلوبتر برای شهروندان و مسافران نوروزی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی پرداخت. سایر اعضای ستاد تسهیلات نوروزی مرکز توسعه سلامت  هم در این جلسه، نظرات و پیشنهادات خود را در راستای برنامه‌ریزی مطلوب برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی مناسب به شهروندان و مسافران نوروزی ارائه کردند

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.