رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش با اعلام برگزاری جشن نیکوکاری از 18 تا 20 اسفند ماه در جزیره کیش از ایجاد 2 پایگاه ثابت و استقرار 19صندوق سیار این کمیته در بازارها ، فرودگاه و مساجد جزیره کیش برای جمع آوری کمک های افراد نیکوکار خبر داد.

امیر مسعود سالکی روز یکشنبه در مورد نحوه کمک خیران و نیکوکاران به افراد نیازمند اظهار کرد : این افراد می توانند با حضور در پایگاه دائمی کمیته امداد امام (ره) در میدان سعدی کمک های نقدی و غیر نقدی خود را اهدا کنند.
وی افزود : روز پنجشنبه 19 اسفند ماه نیز پایگاه ثابتی در مقابل بازار پانیذ دایر خواهد شد تا مردم علاوه بر کمک های نقدی ، کالا و اجناس غیر نقدی خود را نیز به این پایگاه تحویل دهند.
رئیس کمیته امداد امام(ره) تصریح کرد : در روز جمعه 20 اسفند ماه نیز ساکنان و گردشگران در جزیره کیش می توانند با حضور در میعاد گاه نماز جمعه مصلای بزرگ کیش کمک های خود را به صندوق های مستقر کمیته امداد اهدا کنند.
سالکی اظهار کرد : 12 صندوق سیار در بازارها ، پنج صندوق در مساجد و 2 صندوق نیز در فرودگاه کیش برای این منظور مستقر خواهند شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش در مورد اختصاص شماره حساب بانکی برای واریز وجوه نقدی افراد نیکو کار به ایرنا گفت : شماره حساب بانکی که شهروندان می توانند از طریق آن وجوهات نقدی خود را اهدا کنند شماره 0103124590000 شعبه مرکزی بانک صادرات است .
سالکی اضافه کرد : کمک های نقدی و غیر نقدی افراد نیکوکار برای رفع نیازهای خانواده های ایتام و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد در کیش صرف خواهد شد.
وی اظهار کرد : با توجه به فرا رسیدن هفته احسان و نیکوکاری رایزنی های ما با افراد نیکوکار از چندی پیش آغاز شده و تا به امروز حدود 75 میلیون تومان وجوه نقدی و غیر نقدی (پوشاک ، کفش ، لوازم خانگی ) از طرف نیکوکاران به این امر خیر اختصاص یافته است .
سالکی به رشد 9 درصدی کمک های مردم نیکوکار نسبت به مدت مشابه سال گذشته تا به امروز خبر داد و افزود : مبالغ و کالای غیر نقدی جمع آوری شده برای ایام نوروز به خانوارها تحویل داده می شود .
در شرایط کنونی 72 خانواده تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند .
14 تا 20 اسفند ماه به عنوان هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است .

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.