دسته: خبرهای بومی

یک باب رستوران به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی در جزیره کیش پلمپ شد

یک باب رستوران به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی در جزیره کیش پلمپ شد.
به گفته رئیس مرکز توسعه سلامت کیش  این رستوران براساس ماده 13 قانون مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، به دلیل بی توجهی به توصیه های بازرسان و رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمپ و تعطیل شد.
رئیس مرکز توسعه و سلامت کیش، دکتر رضانیا در این خصوص گفت: بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و کافی‌شاپ‌ها با حساسیت بیشتری مورد بررسی قرارمی گیرد و همه متصدیان ملزم به رعایت قوانین و مقررات بهداشتی در اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی هستند.
وی افزود: تهیه غذای سالم و رعایت صحیح بهداشت محیط، و بهداشت فردی از مواردی هستند که بازرسان به آنها توجه خاصی دارند که در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این مورد ابتدا اخطار و سپس در صورت عدم رفع نواقص در مهلت مقرر از ادامه فعالیت آنها جلوگیری و در نهایت به مراجع قانونی ارجاع داده خواهند شد.
همچنین رئیس مرکز توسعه سلامت کیش خطاب به گردشگران و کیشوندان اعلام کرد: شماره تلفن 07644423311 در اوقات اداری پاسخگوی شکایات بهداشتی کیشوندان و گردشگران عزیز است.
لازم به ذکر است، طرح بسیج سلامت نوروزی به منظور جلوگیری از بیماریهای منتقله از طریق آب و غذا طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند  ماه در جزیره کیش آغاز شده است

برچسب ها :