فرمانده انتظامی کیش گفت : در بررسی های صورت گرفته پس از نشست های مسئولان نیروی انتظامی کیش و چهره به چهره با مردم در197 رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس مثبت بوده و بیش از 37 درصد افزایش داشته است .

سرهنگ رحیم جهانبخش امروز سه شنبه در حاشیه نشست هفتگی 197 مسئولان نیروی انتظامی با مردم افزود: در نشست های چهره به چهره تعدادی از شهروندان مشکلات خود را در حوزه های مختلف مطرح می کنند ، مسائل مربوط به حوزه پلیس توسط مجموعه بر طرف می شود و آنچه که به سایر حوزه ها مرتبط است با هماهنگی به مسئولان ادارات معرفی می شوند تا مشکلات برطرف شود .
وی با تاکید بر اینکه مردم پلیس را به عنوان یک پناهگاه امن می دانند گفت: در نشست امروز نیز مشکلات افرادی که مربوط به پلیس بود را حل کردیم و اگر انتقادی وجود داشت با توضیحات مسئولان ناجا آنها را قانع کردیم و مراجعه کنندگان نیز با رضایت محل را ترک کردند .
سرهنگ جهانبخش افزود : نشست های 197 محلی برای بیان مشکلات مردم با مسئولان انتظامی است و این نیرو تا حد توان برای رفع این مشکلات تلاش می کند .
وی اظهار کرد: جلب رضایت مردم همان سرمایه نیروی انتظامی است که سبب افزایش سرمایه اجتماعی نظام می شود .
فرمانده انتظامی کیش تصریح کرد : این جلسات و نشست ها مبتنی بر فرامین رهبر معظم انقلاب در حوزه مردم داری و اقتدار توام با رافت و رحمت است.
وی رضایت مندی مردم از این جلسه ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تا کنون بیش از 20 جلسه از نشست های 197 برگزار شده است که پس از نظر سنجی در مجموع ، رضایت مردمی بیش از 37 درصد افزایش و انتقادات مردمی نیز کاهش داشته است .
سرهنگ جهانبخش گفت: زمانی که مردم در این نشست ها حضور پیدا می کنند و چهره به چهره مشکلات و انتقادات خود را مطرح و با رضایت محل را ترک می کنند نشان از عملکرد و شیوه مناسب پلیس در حوزه های مختلف است.
نشست 197 نیروی انتظامی هر هفته سه شنبه ها در سالن معاونت فرهنگی واجتماعی منطقه ازاد کیش برگزار می شود.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.