دسته: خبرهای بومی

 تفاهم نامه همکاری مشترک بین پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف و نیروی انتظامی با هدف ایجاد تعامل نزدیک و نهادینه بین علوم مهندسی و مدیریت با علوم انتظامی در سطوح مختلف آموزش، پژوهش، و تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه های مهندسی و مدیریت به امضا رسید.

این تفاهم نامه امروز دوشنبه در نشست مشترکی بین سرهنگ رحیم جهانبخش فرمانده نیروی انتظامی کیش و علی سلک غفاری رئیس پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف در محل این دانشگاه به امضا رسید.
این تفاهم نامه در پنج ماده تنظیم شده و از امروز قابلیت پیگیری و اجرا دارد .
ایجاد تعامل نزدیک و نهادینه بین علوم مهندسی و مدیریت با علوم انتظامی در سطوح مختلف آموزش، پژوهش، و تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه های مهندسی و مدیریت ،سازماندهی، توسعه و ارتقاء همکاریها، بهره مندی از تخصص، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دو طرف در پژوهش های نظری و کاربردی، توسعه فناوری نرم افزاری، لوازم و تجهیزات پایش و پیشگیری از موضوعات این تفاهم نامه است .
تبیین و تدوین حوزه های پژوهشی و اجرای پروژه های مشترک برای تحقق پلیس دانش بنیان ،استفاده از امکانات، تجهیزات، آزمایشگاه ها، کارگاه ها، پایگاه داده ها و کتابخانه ای دو طرف جهت بهینه سازی کیفی و زمانی پروژه های مشترک در حوزه مهندسی و فناوری، برگزاری دوره های تخصصی کوتاه مدت مورد نیاز در حوزه مهندسی و مدیریت انتظامی و همچنین برگزاری سمینارها و کنفرانسهای علمی مشترک ملی و بین المللی مفاد دیگر این تفاهم نامه ذکر شده است .
به گزارش ایرنا ، مشارکت در طراحی و تدریس دروس و دوره های تخصصی مورد نیاز پردیس جهت ارتقای دانش و معرفت دانشجویان ،مشارکت در تامین امکانات نرم افزاری و سخت افزاری، اطلاعات مورد نیاز در بخش های مختلف برای اجرای طرح های پژوهشی با توافق طرفین برای اجرا از تعهدات ذکر شده نیروی انتظامی در این تفاهم نامه است .
اعلام نیاز و حمایت برای تدوین و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی کوتاه مدت مورد نیاز منطقه و کشور،تامین بستر مناسب و همکاری در برگزاری کنفرانسهای ملی و بین المللی در حوزه های مورد توافق طرفین ،استفاده از امکانات و فضاهای آموزشی پردیس پس از توافق و انعقاد قرارداد در چهارچوب تفاهم نامه و همچنین تامین امکانات و پشتیبانی مورد نیاز برای اجرای طرحهای صنعتی، سرمایه گذاری، و محصولات دانش بنیان مورد نیاز پلیس از دیگر تعهدات نیروی انتظامی کیش برای اجرای مفاد این تفاهم نامه به شمار می رود.
مشارکت در طراحی و تدریس دروس و دوره های تخصصی مشترک ، مشارکت در اجرای طرح های پژوهشی با توافق طرفین نسبت به اجرا،تامین تیم مدیریتی، کارشناسی و پشتیبانی علمی مورد نیاز برای اجرای طرح های پژوهشی، تامین فضای فیزیکی، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز خدمات آموزشی در پردیس از تعهدات پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف است که دراین تفاهم نامه به آن اشاره شده است .
همکاری در برنامه ریزی، و برگزاری کنفرانسهای ملی و بین المللی در حوزه های مورد توافق طرفین، برنامه ریزی، اجرا و نظارت بر حسن اجرای امور آموزشی تخصصی کوتاه مدت مورد نیاز فرماندهی انتظامی و استفاده از امکانات و فضاهای آموزشی فرماندهی انتظامی پس از توافق و انعقاد قرارداد در چهارچوب تفاهم از دیگر تعهدات پردیس صنعتی شریف است .
این تفاهم نامه امروز دوشنبه در پنج ماده و در دفتر ریاست پردیس صنعتی شریف تنظیم شد .

برچسب ها :