دسته: خبرهای بومی

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کیش با اعلام اینکه نخستین کاروان راهیان نور خواهران از جزیره کیش عصر امروز عازم مناطق عملیاتی شدند از اعزام یک گروه برادران در 28 اسفند ماه جاری به مناطق عملیاتی خبر داد .

نخستین کاروان 45 نفره از خواهران جزیره کیش عصر امروز با بدرقه فرماندهان نظامی و انتظامی و تعدادی از مسئولان جزیره کیش عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور با تاکید بر اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل های جوان و آینده منتقل کنیم به ایرنا گفت: یکی از بهترین راهها برای این کار اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی است که در جزیره کیش با استقبال خوبی روبرو شده است .
سرگرد ابراهیم خادمی زاده به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اعزام کاروان راهیان نو اشاره کرد و افزود : معظم له فرمودند 'راهیان نور گنج عظیمی است که باید قدر آن را بدانیم '.
وی اظهار کرد: مردم جزیره کیش برای بازدید از مناطق عملیاتی که زمانی رزمندگان اسلام در آنجا حضور داشتند بسیار مشتاق هستند اما به دلیل شرایط و امکانات محدود نمی توان تمامی افرادی که ثبت نام کرده اند را اعزام کنیم .
سرگرد خادمی زاده با بیان اینکه این نخستین اعزام کاروان راهیان نور خواهران در سال 95 به سرزمین نور است افزود : در این اردو ، برنامه های متنوع فرهنگی در نظر گرفته شده است ، همچنین بازدیدهایی از مناطق عملیاتی شلمچه ،مسجد جامع آبادان و خرمشهر ،موزه جنگ ، هویزه و اروند شهر خرمشهر خواهیم داشت .
خادمی زاده با یاد آوری اینکه ابان ماه امسال یک کاروان 40 نفره از دانش اموزان بسیجی از مناطق عملیاتی بازدید کردند گفت : این اردو مربوط به گروه خاصی نیست و از قشرهای مختلف در آن حضور دارند .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش از اعزام یک کاروان 45 نفره راهیان نور ویژه برادران در 28 اسفند ماه از جزیره کیش به مناطق عملیاتی خبر داد و گفت : این گروه به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد و توفیقی هست تا این گروه در نوروز 96 در این مناطق حضور داشته باشند.

برچسب ها :