این تفاهم نامه که در هفت بند تنظیم شده است روز یکشنبه در نشست مشترکی بین ابراهیم رضوانی رئیس هیات مدیره بیمارستان کیش،دکتر محمد خلخالی رئیس بیمارستان و علی سلک غفاری رئیس پردیس بین الملل کیش دانشگاه شریف در محل این دانشگاه به امضا رسید.

این تفاهم نامه که در هفت بند تنظیم شده است روز یکشنبه در نشست مشترکی بین ابراهیم رضوانی رئیس هیات مدیره بیمارستان کیش،دکتر محمد خلخالی رئیس بیمارستان و علی سلک غفاری رئیس پردیس بین الملل کیش دانشگاه شریف در محل این دانشگاه به امضا رسید.
از موضوعات تفاهم نامه می توان به ایجاد تعامل نزدیک و نهادینه بین علوم پزشکی و علوم مهندسی در سطوح مختلف آموزش، پژوهش، و تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه مهندسی پزشکی ،سازماندهی، توسعه و ارتقاء همکاریها، بهره مندی از تخصص، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دو طرف در پژوهش های نظری و کاربردی، توسعه فناوری نرم افزاری، لوازم و تجهیزات پزشکی اشاره کرد.
استفاده از امکانات بالینی، تجهیزاتی، آزمایشگاهی، کارگاهی ، پایگاه داده ها و کتابخانه ای دو طرف جهت بهینه سازی کیفی و زمانی طرح های مشترک در حوزه مهندسی پزشکی ، تبیین و تدوین حوزه های پژوهشی و اجرای طرح های مشترک میان رشته ای ،برگزاری دوره های تخصصی کوتاه مدت مورد نیاز در حوزه پزشکی صنعت و مدیریت سرمایه گذاری ، برگزاری سمینارها و کنفرانسهای علمی مشترک ملی و بین المللی از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.
مشارکت در طراحی و تدریس دروس مشترک که محتوای بین رشته ای دارند ، مشارکت درتامین تجهیزات ،امکانات نرم افزاری و سخت افزاری در بخش های مختلف برای اجرای طرح های پژوهشی با توافق طرفین ، اعلام نیاز و حمایت برای تدوین و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی کوتاه مدت مورد نیاز منطقه و کشور از پیشنهادات مورد تعهدات بیمارستان است.
از دیگر پیشنهادات تعهد بیمارستان می توان به تامین بستر مناسب و همکاری در برگزاری کنفرانس های ملی و بین المللی در حوزه های مورد توافق طرفین،استفاده از امکانات و فضاهای آموزشی پردیس پس از توافق و انعقاد قرارداد در چارچوب تفاهم نامه،تامین استادان و پشتیبانی علمی مورد نیاز برای اجرای طرح های صنعتی،سرمایه گذاری گمرک و ترانزیت اشاره کرد.
پیشنهادات در مورد تعهدات پردیس نیز ،مشارکت در طراحی و تدریس دروس مشترک که محتوای بین رشته ای دارند،همکاری در برنامه ریزی و برگزاری کنفرانس های ملی و بین المللی در حوزه های مورد توافق طرفین،برنامه ریزی ،اجرا و نظارت بر حسن اجرای امور آموزشی تخصصی کوتاه مدت مورد توافق طرفین ، استفاده از امکانات و فضاهای آموزشی بیمارستان پس از توافق و انعقاد قرارداد در چارچوب تفاهم نامه است .
این تفاهم نامه امروز یکشنبه در هفت ماده و در دفتر ریاست پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی شریف تنظیم و به امضا رسید .

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.