به مناسبت هفته دولت و روز کارمند طی مراسمی با حضور رییس و کارکنان مرکز توسعه سلامت جزیره کیش  برگزار  شد

دکتر رضانیا رییس مرکز توسعه سلامت کیش در این مراسم در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تبریک هفته دولت و روز کارمند همچنین تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: روز کارمند، تجلیل از انسان های...

دکتر رضانیا رییس مرکز توسعه سلامت کیش در این مراسم در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تبریک هفته دولت و روز کارمند همچنین تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: روز کارمند، تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.


وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد کارکنان مرکز توسعه سلامت کیش عنوان کرد :در ارزیابی هایی که توسط تیم مدیران جزیره از این مجموعه انجام گرفته مرکز توسعه سلامت کیش یکی از اداراتی است که درصد رضایتمندی بالایی دارد که مایه افتخار ماست .


وی اذعان داشت : از نظر من تمام افرادی که در این مرکز مشغول فعالیت هستند کارمند نمونه هستند و هیچ تمایزی بین همکاران قائل نیستم.


ایشان افزودند:بدون تردید تلاش کلیه کارکنان مکز توسعه سلامت کیش  , زمینه ‌ساز رشد شاخص های بهداشتی در کیش  است و امیدوارم همه بتوانند برای آبادانی و سرفرازی ایران عزیزمان بخصوص کیش زیبا بیش از پیش مفید باشند.


رضانیا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه کارکنان توصیه کردند که در دوران کاری در مجموعه های اداری خود باید قدر فرصت به وجود آمده در راستای خدمت رسانی بی منت به مردم را بدانیم.
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از کارمندان  تقدیر شد

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.