دسته: خبرهای بومی
سرگرد محمدرضا رحمانی

سرگرد "محمدرضا رحمانی" رييس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی كيش از  دستگيري سارق حرفه اي باطری و قطعات موتور شارژی و كشف 8 فقره سرقت  در جزیره کیش خبر داد.

سرگرد "محمدرضا رحمانی" در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با تيزبيني ماموران كلانتري 11 انقلاب کیش، سارق حرفه اي باطری و قطعات موتورهای شارژی در جزیره کیش دستگير و پرونده 8 فقره سرقت بسته شد.  
 
رييس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی ویژه كيش با اعلام اين خبر گفت: در پي اعلام چند فقره سرقت باطری وقطعات موتورهای شارژی در سطح جزیره، موضوع به صورت ويژه در دستور كار اكيپي از ماموران کلانتری 11 انقلاب اين فرماندهي قرار گرفت.  
 
سرگرد "محمدرضا رحمانی" تصریح کرد: با توجه به اينكه سرقت ها در اواخر شب انجام شده بود چند اكيپ گشت از پرسنل مجرب این پليس، بصورت نامحسوس در محدوده سرقت هاي انجام شده با حساسيت خاصي فعال و ماموران با هوشياري و دقت تمام پيگير موضوع شدند.  
 
رييس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی ویژه كيش افزود: با بررسي همه جانبه موضوع و بهره گيري از شگردهاي پليسي، سارق در حین سرقت در عملياتي غافلگيرانه دستگير شد.  
 
سرگرد "محمدرضا رحمانی" ادامه داد: در بازجويي از متهم دستگیر شده بنام (مجتبی – پ) با توجه به ادله قانوني و محكم پليس ، به 8 فقره سرقت اعتراف كه در بازرسي از مخفيگاهش اموال مسروقه كشف و ضبط گردید.
 
گفتنی است، باطری های این نوع موتورهای شارژی در جزیره کیش به مبلغ هشت میلیون ریال می باشد که مالباختگان با مراجعه به کلانتری اموال خود را شناسایی و تحویل گرفتند.

برچسب ها :