دسته: خبرهای بومی
مرکز خرید آرین، یک قدم تا حادثه!!!

مرکز خرید آرین چند ماهی است که در فاز سه نوبنیاد کار خود را آغاز و از همان روزهای اول مورد استقبال کیشوندان ساکن در آن محدوده قرار گرفت.

مرکز خرید آرین چند ماهی است که در فاز سه نوبنیاد کار خود را آغاز و از همان روزهای اول مورد استقبال کیشوندان ساکن در آن محدوده قرار گرفت.

همه روزه تعداد زیادی از ساکنن محدوده فاز سه نوبنیاد بمنظور تامین مایحتاج خود به این مرکز خرید مراجعه نموده و از خدمات آن استفاده بهره می برند.

حال آن چه نظر ما را به خود جلب کرد، پارکینگ جانبی این مرکز خرید است که دلیلی برای گیج شدن وسایل نقلیه شده است، پارکینیگی که ورودی و خروجی آن راننده را به صورت معکوس به خیابان اصلی وارد می کند.

این مرکز خرید در واقع در یک میدان قرار گرفته و این مساله باعث بی نظمی ترافیکی در این میدان شده است، چرا که پارک خودرو ها در اطراف میدان جهت دسترسی به این مرکز خرید رفت و آمد دیگر وسایل نقلیه از این میدان را دشوار کرده است.

از پارک خودرو ها در حاشیه خیابان که چشم بپوشیم، نوع خاص ورودی و خروجی پارکینگ این مجتمع باعث به اشتباه افتادن راننده و ورود خلاف جهت وسایل نقلیه به این میدان می شود.(مانند تصویر ذیل)



حال این خروج خلاف جهت از پارکینگ این مرکز خرید می تواند دلیلی بر یک حادثه دلخراش و جبران ناپذیر باشد.

این که در ابتدا چه تفکری در ساخت این پارکینگ به این سبک بوده را نمی دانیم اما، در این که این ورودی و خروجی پارکینگ نیاز به رسیدگی جدی و اصلاحات فوری دارد شک و شبه ای وارد نیست.

بررسی های اولیه ما حاکی از آن است که اصلاحات مورد نظر در سازمان منطقه آزاد کیش انجام و تصویب شده ولی این که چرا این مصوبه به مرحله اجرا نرسیده قابل کمی تامل و کنکاش بیشتر است.

برچسب ها :