مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش

سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین‌ المللی کیش به پیشرفته‌ ترین ویدئو پروژکتور لیزر دیجیتال سینمایی مجهز شد.

مرکز همایش‌های بین المللی کیش به عنوان مجموعه‌ای از سالن‌ها با ویژگی‌ها و ابعاد مختلف هر ساله میزبان برگزاری همایش‌ها و نشست‌های ملی و بین المللی زیادی است؛ به همین دلیل بهره‌گیری از تجهیزات استاندارد و به‌ روز لازمه گسترش فعالیت این مرکز است.
در راستای توسعه خدمات‌ دهی در مرکز همایش‌های بین المللی کیش، سالن خلیج فارس این مجموعه به  پیشرفته‌ترین ویدئو پروژکتور لیزر دیجیتال سینمایی مجهز شد.
مدیر همایش‌ها و نمایشگاه‌های شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش در خصوص این ویدئو پروژکتور گفت: دستگاه بارکو ( Barco) سری لیزر، با قدرت پرتو نوری و کیفیت پخش بالا دارای قابلیت پخش فیلم‌های سینمایی و صدای دیجیتال دالبی 7.1 ( 7 لایه صدا ) است.
آیت صفایی با بیان اینکه با راه‌ اندازی این دستگاه کیفیت اجرای برنامه‌ها و نمایش تصاویر و متن‌ های ارائه شده در همایش‌ها و کنفرانس‌های علمی از وضوح بسیار بالایی برخوردار می شوند، افزود: این دستگاه دارای ورودی‌ های تصویر از قبیل HDMI  و  DVI  برای اتصال به سرورهای سینمایی E و مجهز به سرور دکدر سینمایی ALCHEMY با  TB 3 هارد دیسک جهت پخش فیلم های دیجیتال  D  سینما و خروجی صدای دیجیتال برای اتصال به پردازشگر سینمایی دالبی است.
گفتنی است مرکز همایش های بین المللی کیش دومین سالن کشور است که به این پروژکتور فوق پیشرفته مجهز شده است. همچنین تمامی سالن های جانبی این مجموعه نیز به دوربین های برودکست و سیستم های ضبط و پخش تصاویر با کیفیت Full-HD و سیستم های صوت مجهز شده اند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.