دسته: خبرهای بومی

مدیر حقوقی، امور قراردادها و املاک منطقه آزاد کیش از پیگیری پرداخت مطالبات کارگران شرکت کیش چوب خبر داد و گفت: تا دو هفته آینده راهکارهای کارشناسی این موضوع به نتیجه می‌رسد.

محمد افتاده در خصوص مطالبات کارگران شرکت کیش چوب، اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد کیش بر خودش فرض می‌داند نسبت به احقاق مطالبات بر حق کارگران اقدام کند.

وی با یادآوری این‌که در این زمینه جلسات و مذاکراتی با حضور نمایندگان کارفرما، کارگران و... برگزاری شد، تصریح کرد: خوشبختانه در صحبت‌ها و پیگیری‌هایی که در این رابطه انجام شده به نتایج مثبتی رسیده‌ایم.

وی تاکید کرد: راهکارهای کارشناسی برای حل این مشکل به نتیجه رسیده و آثار تا یکی دو هفته آینده به نتیجه می رسد.

کیش چوب شرکتی متعلق به بخش خصوصی که به گفته کارگران آن 15 ماه است که حقوق حدود 200 نفر (کارگر) را پرداخت نکرده است. گفته می‌شود میزان طلب کارگران 3 تا 4 میلیارد تومان است. طی ماه‌های اخیر کارگران از مراجع مختلف دولتی پیگیر دریافت مطالبات خود بوده‌اند اما این‌ پیگیری‌ها بی نتیجه مانده  و به همین دلیل از منطقه آزاد کیش موضوع مذکور را پیگیری کرده‌اند.

یکی از کارگران این شرکت با اشاره به این‌که بیش از 15 ماه است که حقوق نگرفته‌ایم، گفت: برخی کارگران با وجود آنکه با شرکت تسویه کرده‌اند اما کارفرما تا امروز یک ریال پول به آنها نداده است.

لازم به ذکر است یکی از رسانه‌های معاند،دیروز خبری جهت‌دار و غیرواقعی در رابطه با تجمع کارگران کیش چوب را منتشر کرده بود.

برچسب ها :