دبیر فدراسیون والیبال گفت: هشت تیم از ایران در تور جهانی والیبال ساحلی کیش شرکت می‌کنند و بازیکنان تمرینات خود را از پنجم بهمن ماه در کیش آغاز می‌کنند.

محمود افشاردوست درباره آخرین تصمیمات برای تور جهانی ساحلی به میزبانی کیش افزود: در تور جهانی کیش هشت تیم از ایران شرکت می‌کنند که سه تیم در جدول اصلی خواهند بود و پنج تیم در جدول مقدماتی به مصاف حریفان جهانی خود خواهند رفت.

وی با اشاره به نشست امروز خود با سرمربی تیم ملی ساحلی و اعضای سازمان ساحلی گفت: برخی بازیکنان ایران هفته آینده در مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور شرکت می‌کنند و به همین دلیل اردوی آماده سازی تیم‌های ایران برای حضور شایسته در تور جهانی کیش از پنجم بهمن ماه در جزیره کیش آغاز می‌شود.

دبیرکل فدراسیون ادامه داد: تمرینات بازیکنان ایران در دو مرحله پیگیری می‌شود که مرحله نخست از ۵ تا ۱۴ بهمن ماه به مدت ۱۰ روز خواهد بود و مرحله دوم نیز از ۱۸ تا ۳۰ بهمن پیگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: در بین دو مرحله تمرینات آماده سازی، مرحله نهایی دومین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی نیز با حضور چهار تیم صعود کننده برگزار می‌شود.

افشاردوست درباره ترکیب تیم های شرکت کننده ایران در تور جهانی نیز گفت: تلاش داریم در این رقابت ها از بازیکنان رده سنی بزرگسالان، امید، جوانان و نوجوانان استفاده کنیم تا حضور در این رقابت ها برای نمایندگان ایران تجربه و امتیازهای لازم را به همراه داشته باشد.

سومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی به میزبانی ایران از سه شنبه یکم تا شنبه پنجم اسفندماه به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.