رییس اداره هواشناسی کیش با بیان اینکه سرعت وزش باد امروز سه شنبه در این جزیره به 52 کیلومتر در ساعت رسید ، گفت: شدت وزش باد تا فردا چهارشنبه در این جزیره به 60 کیلومتر می رسد.

محمود بهرامی : بررسی نقشه های هواشناسی گذر امواج ناپایدار جوی را در استان هرمزگان و بویژه در مناطق غرب این استان پیش بینی می کند.


وی اظهار کرد: بر اساس استقرار این سامانه ناپایدار جزیره کیش تا روز چهارشنبه شاهد وزش باد و دریایی مواج خواهد بود که ارتفاع امواج تا 2 متر خواهد رسید.


وی تاکید کرد: دریا در محدوده جزیره کیش مواج و متلاطم خواهد بود و توصیه می شود که شناورهای سبک بویژه در محدوده جزیره دریانوردی نکنند.


بهرامی گفت: با وجود استقرار این سامانه ناپایدار جوی ، هوای جزیره کیش تغییر دمای محسوسی نخواهد داشت ولی کاهش حداقل 2 درجه ای دما را خواهیم داشت.


وی اضافه کرد: کمینه دمای جزیره کیش در 24 ساعت گذشته 19 و بییشنه دما این جزیره مرجانی 23 درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی نیز بین 45 تا 77 درصد ثبت شده است.


وی با بیان اینکه این شرایط جوی تا فردا صبح در جزیره حاکم است افزود: از فردا شدت وزش باد کاهش می یابد و تا سه روز آینده جوی آرام را در پیش رو خواهیم داشت.


جزیره کیش با 91.5کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج فارس در استان هرمزگان واقع شده است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.