دسته: خبرهای بومی

جانشین پایگاه دریابانی کیش از توقیف یک فروند لنج صیادی غیرمجاز با 3 هزار کیلوگرم ماهی قابل مصرف به ارزش 600 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ 'علی اصغر جمالی' در حاشیه توقیف یک فروند لنج صیادی غیرمجاز در آب های جزیره کیش اظهار کرد: این فروند لنج به همراه 8 خدمه روز گذشته در 8 مایلی نقطه صفر مرزی آبهای سرزمینی حوالی سکوهای نفتی سیری در حوزه استحفاظی دریابانی کیش توقیف گردید.
وی با تاکید بر اینکه دریابانی کیش همواره با قاطعیت با هرگونه تخلف در زمینه صید غیرمجاز برخورد می کند، افزود: این لنج صیادی با استفاده از تورهای معروف به ترال که تمام آبزیان سطح دریا را صید می کند، در آب های سرزمینی حوزه استحفاظی کیش اقدام به صید کرده بودند.
سرهنگ جمالی افزود: آنچه مسلم است صید این تورها بیش از موارد یاد شده و از آبزیان متفاوت بوده که علاوه بر ایجاد خسارت به محیط زیست دریایی بسیاری از آبزیان غیر خوراکی را در معرض خطر نابودی قرار می دهد.
جانشین پایگاه دریابانی کیش با تاکید بر اینکه با هر گونه تجاوز به آب های سرزمینی ایران اسلامی برخورد می شود، خاطر نشان کرد: امروز دریابانی کیش مدعی است با ظرفیت ها و امکانات موجود خود ماموریت های محوله را به نحو احسن و شایسته انجام می دهد و بعنوان دژ مستحکم نظام در حاشیه خلیج فارس از تمامیت ارضی کشور با شایستگی دفاع خواهد کرد.

برچسب ها :