دسته: خبرهای بومی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: بنا داریم یک روز را بنام روز کیش نام‌گذاری کنیم و قطع به یقین ۲۰ آبان به‌عنوان روز کیش معرفی خواهیم کرد.

محمدابراهیم انصاری‌ لاری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از کیش، اظهار داشت: بنا داریم یک روز را بنام روز کیش نام‌گذاری کنیم و قطع به یقین ۲۰ آبان را به‌عنوان روز کیش معرفی خواهیم کرد، در این روز اتفاقات بسیار خوبی می‌تواند رخ دهد برنامه‌ها را دوستان تدارک خواهند دید.

وی در رابطه با برگزاری کنسرت‌های خیابانی در جزیره کیش افزود: موضوعی که در حوزه موسیقی به آن اشاره شد و به احتیاط از آن گذشتند و گفتند که باید مطالعه بیشتری کنند، امیدواریم به نتیجه برسد و ما بتوانیم در روز کیش میزبان کنسرت‌های موسیقی خیابانی باشیم و این نوید را می‌دهیم که با همکاری دوستان در مرکز موسیقی و سرودهای وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی در بیستم آبان امسال میزبان کنسرت‌های موسیقی خیابانی باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عنوان داشت: شاید بتوانیم جشنواره موسیقی پاپ را هم در کیش بنیان‌گذاری کنیم، این اتفاق تا به حال در کشور رخ نداده است و می‌توانیم سالانه میزبان جشنواره موسیقی پاپ باشیم، همکاری مجموعه معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ما بسیار ارزشمند است و نویدبخش اتفاقات بسیار مثبت و خوب در حوزه فرهنگ، ادب و موسیقی است.

برچسب ها :